Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. október 31., péntek

Csoki meg a könyvek.

   Ezt eddig még nem ismertem, de nagyon érdekesnek tűnik... Pláne mivelhogy csoki és jó könyvek egy helyen? :) Kell ennél több egy leánynak? Először is köszönetet szeretnénk mondani Dora Craiban-nak a meghívásért, hogy mi is részt vehetünk rajta!
  Mi a lényege ennek? Minden csoki fajtához párosítunk egy-egy könyvecskét.


    Étcsokoládé - Egy sötét témájú könyv.
 Lunea: Sokat gondolkodtam azon, hogy most ide mit is tegyek. Egy igazi 'sötét' történetet vagy egy mély elgondolkodásút. De végül a választásom a Captive in the Dark-ra esett C. J. Roberts-től. Ez a könyv nemsokára meg is jelenik magyarul is. Fogoly a sötétben. Azért választottam ezt, mert minden értelemben ide illik. Maga a téma amiket érintget egyszerűen sötét...
Lala: Én Luneával ellentétben szinte semmit nem gondolkodtam azon, hogy melyik könyvet rakjam ide. Böszörményi Gyula könyvére esett a választásom. A címe: 9...8...7... Démonok, gruftik darkok. Hát nem ide tartozik?

 Fehér csokoládé - Egy vidám könyv.
 Lunea:  Vidám? Ömm... Hát... Ahogy körülnéztem a könyveim között kicsit arculcsapás ként ért, hogy nem nagyon mondhatom egyiket se annak, kivéve, ha a sötét humor nem számít annak. :)) Vidám könyvnek mondanám a jelenlegi olvasmányomat : Anna és a francia csók Stephanie Perkins-től. Vicces maga az, hogy kezdtem el. Megjelenése óta mind halogatom, mert nyálas. De maga, hogy francia már vonzott... És mikor nekikezdtem nemrég románul. Szóval egy nagy nyelv kavargási mizéria van a fejembe miatta, és ezért nekem jelenlegi legvidámabb könyvem, persze az eszméletlen vicceken és szópárbajokon kívül.
Lala: Fölálltam a géptől és futottam a könyvespolchoz, hogy választhassak. Rögtön kiszúrtam az ide valót: Jo Nesbø Doktor Proktor pukipora-Idővihar a kádban. Számomra ez a második rész volt a legjobb. Olyanokat lehet rajta nevetni... :D

     Tejcsokoládé - Egy népszerű könyv amit nagyon el akarsz olvasni.
Lunea: Habár még nem jelent meg, de most jelenleg ölni tudnék érte: Cold Stone Touch Jennifer L. Armentrout-tól. Emiatt a könyv miatt még az idei év fogadalmát is megszegem, mivel hogy a maratonom után idén nem olvasok JLA-t... Attól még bűnbe eshetek. ;)
Lala: Ez a könyv nem más mint Tolkien remekműve, a Gyűrűk Ura. Mióta vágyom már rá, hogy kézbe kaparintsam.

   Ostyamentes Kit Kat - Egy könyv ami meglepett téged.
Lunea:  J. R. Ward: Feloldozott szerető. Igazából Vishous lepett meg, mivel nem volt a szívem csücske, de mára már életem szerelme. *-*
Lala: Jeli-Gimesi-Tasnádi könyve az Időfutár tartozik ide. mennyire nem akartam elolvasni, nem is volt hozzá kedvem, nem érdekelt, de megkaptam karácsonyra, és... nem bírtam letenni.

     Snickers - Egy könyv amiért megőrülsz.
Lunea: Colleen Houck: A tigris átka... Szerintem itt nem kell mondanom semmit. ^.^
Lala: J. K. Rowling: Harry Potter sorozata. Örök kedvenc, és tényleg mondhatom,hogy megőrülök érte! *-*

  Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral - Egy könyv amit bármikor újraolvasol.
Lunea: Újraolvasás terén még nem nagyon remekeltem. De gondolkodás nélkül : Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek. Mikor befejeztem a könyvet annyira nagy nyomott hagyott bennem, hogy még a mai napig is érzem. Habár szomorú, mégis a könyv három negyede hihetetlen, hogy mennyire feltudott tölteni, mert egy olyan remek történetet ír le... Persze, nem mesés, mégis az üzenete az olvasó elé kerül és, ha megérted... Szerintem te se szabadulsz attól a fura buroktól ami körülvesz.
Lala: Igaz, még nem nagyon olvastam újra, de hogyha lenne egy éjszakám, ami alatt elkéne olvasni egy ilyen kategóriába tartozó könyvet, az valószínűleg a Csodák kora lenne Karen Thompson Walkertől (remélem jól írtam a nevét). Két óra alatt végeznék a regénnyel. Mondjuk... lenne itt még egy másik ilyen könyv is (tudom hogy csak egyet lehet írni, de én ezt akkor is legépelem még ide). Ez a könyv Az imádott Jenna Fox címet kapta Mary E. Pearson-tól.

Bonbon - Egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak , amiket sokféle olvasó szerethet.
Lunea: J. R. Ward: Fekete Tőr Testvériség.  Komolyan. Nehéz elképzelni olyasvalakit aki nem szeretné... De tudom,hogy van olyan. Mind különbözőek vagyunk. De amit Ward művel a lapokon, szerintem az már kész művészet. Maga a stílus, a szereplők. Igen a szereplők... Egyik könyvben ki nem állhatod, a másikban meg csak úgy olvadsz érte. Tele váratlannál váratlanabb fordulat, harc, izmos magas pasik, szerelmek, érzelmek, megragadó gondolatok és humor!
Lala: Elisabetta Gnone: Fairy Oak. Tündérek, boszorkányok, fény, sötétség, barátság, szerelem, bátorság és még sorolhatnám. Ki az, akinek nem tetszene? Ez a nő egy fantasztikus olasz Írónő, és amit létrehozott, az a csillagos eget is felülmúlhatja (Rowling után). Kár, hogy a sorozatnak nincs több része.

   Mi a kedvenc csokink?
Lunea: Az étcsokoládé és a fehér csokoládé. Meg ami még marcipános. *-*
Lala: Ugyanaz, mint Luneának. Mennyire hasonlítunk! :))


LALA és LUNEA 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése