Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. október 4., szombat

Őszi tag

A Moly-os Etelka blogján találtam ezeket a kérdéseket, és mivel már régen írtam a blogra (elnézést), gondoltam kitöltöm. Lunea-nak is szóltam, úgyhogy az ő válaszait is olvashatjátok. (Ő is elnézést kér az eltűnésért)

1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
La: A lehulló leveleket, a meleg ruhákat, az esőt, és a gesztenyét. Ez négy volt, de a gesztit nem lehetett kihagyni.

Lu: Gesztenye! *-* Igen, az a kedvencem. De mellette az eső és a hűvös szél.

2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
La: A gyümölcsösöket nagyon szeretem, de a fekete tea sem utolsó a sorban.
Lu: Örökké a menta marad. Leginkább a nagyi által készített 3 kiskanál cukorral féle az igazi a számomra. :)

3. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
La: Az őszi szünetet. :) És a 27-ei ,,birkaszőrfeldolgozásinapokat" a  szentendrei Skanzenban.

Lu: Most ősszel? Könyvmegjelenéseken kívül? "Osztálykirándulást. "

4. Szereted a sütőtököt?
La: Anya azt mondja, régen nagyon szerettem, de most már nem nagyon eszem meg.
Lu: Is-is.

5. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
La: Természetesen boszorkánynak.
Lu: Piroskának. ^.^

6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
La: Ez nehéz kérdés, mert nagyon sok van. Ide tudnám például sorolni a fekete csatos bakancsomat és  az egyik rajztársam által kötött sálamat (ezeket viszont télen is hordom).

Lu: Ömm... Fekete szűk farmer és a koponyás meleg pulcsi.

7. Sima sál vagy cső sál?
La: Sima. Sál és kendőbolond vagyok. 

Lu: Mind a kettőt szeretem. :) Csak fekete legyen vagy piros.

8. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
La: Ázott avar és eső.
Lu: Sült gesztenye illatát. Az utcán, ha megérzem akkor folyton lelassítok, hogy kiélvezzem minden pillanatát. Meg persze veszek is egy keveset, mert mindig meggyengülök akkor. ^.^

9. Melyik a kedvenc forró italod?
La: A tea. Egy jó könyv mellett kortyolgatni egy álom, csak az a baj, hogy mire a számhoz emelném a bögrét, addigra a tea kihűl...
Lu: Egy New York nevű kávézóban felszolgált tejszínhabos fehér forró csoki. Azt nálam eddig semmi sem tudta felülmúlni.

10. Melyik a kedvenc őszi ételed?
La: A brokkoli! *.*

Lu: Huh! Őszibarack?  Barackmániás is vagyok. :)

11. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
La: Hogyha nagyon hűvös van, akkor igen, de inkább ebbe a kategóriába a kendők tartoznak.

Lu: Csak, ha nem veszek fel valami láncot is a nyakamba. De inkább csak télen, mert jól néz ki. ;)

12. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
La: Soha nem hordok napszemüveget, nem még hogy ősszel!

Lu: Csak, ha nagyon süt a nap. Nagyon idegesít, ha a szemembe süt.

13. Mi az a három dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
La: Kopaszodó fák lehulló leveleikkel, bohém ruhák, zivatar.

Lu: Gesztenye és fogpiszkáló sünik, Halloweeni sütőtökök, hideg. 

14. Kávé, tea vagy forrócsoki?
La: Tea, de a koffeinmentes kávé mellett is voksolok.
Lu: 1. Nem szeretem a kávénak még az illatát sem. 2. Nagy ritkán teázok csak. Szóval csak a forrócsoki marad. *-*

15. Bakancs vagy UGG csizma?
La: Egyértelműen bakancs. Valami ízlésficamos volt, aki föltalálta a UGG-t.

Lu: Most teljes mértékben egyet értek Lala-val! :))

Laura és Lunea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése