Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. augusztus 20., szerda

Jeaniene Frost: Az első vércsepp (Night Hunterss World 1.)

Adatok a könyvről:
Kiadás éve: 2012 , Eredeti nyelven: 2010
Kiadó: Ulpius-ház
Oldalszám: 396
Írónő: Jeaniene Frost
Eredeti cím: First Drop of Crimosn
Sorozatrész: Night Hunterss World 1. , de a Night Hunterss 4. része után ajánlatos olvasni.
Műfaj: Romantikus, Fantasy (vámpír, démon, urban-fantasy)

Fülszöveg:
   Éjszaka a halandók nem érezhetik magukat biztonságban. Denise MacGregor jól tudja ezt, hiszen a legjobb barátnője a félvámpír Cat Crawfield, és a nő már többet vesztett, mint amit egy átlagember elviselni képes. A családja múltját titkok övezik, és egy démon már prédának jelölte ki Denise-t. Ám a túlélése most egy halhatatlantól függ, aki viszont csak arra vágyik, hogy megízlelje a nőt.
   Ez a halhatatlan pedig nem más, mint Bones barátja, Spádé, az erős, titokzatos vámpír, aki évszázadok óta bolyong a földön, és most védelmeznie kell a veszélyben lévő csábos halandót még azon az áron is, ha ezzel meg kell tagadnia önnön mivoltát. Bármennyire vágyik is Denise-re, Spádé tudja, le kell győznie sóvárgását, hogy együtt szállhassanak szembe a lidércnyomással.
   Máskülönben, amint lehull az első vércsepp, mindketten elvesztek…
  A nagy sikerű Cat és Bones vámpírvadász sorozat egy újabb vérfagyasztó epizódja.

Véleményem: Vigyázat! Spoilert tartalmazhat Night Hunterss 1.-4. részekre nézve!!
 Khm... Kezdjük azzal, hogy én már egy éve úúúúgy, de úgy vártam, hogy végre lecsaphassak rá! Mégis elhanyagoltam... Az igazat megvallva mikor megláttam ezt a könyvet, a címet és a borított. OMG! Szerelem első látásra. És aztán leesett, hogy ez egy sorozatba épített sorozat, vagyis kell az alap sorozat is, a tő amiből kiindul az egész. Tehát neki kellet ülni Cat és Bones sorozatának is... És pontosan mához egy hétre lesz, hogy 1 éve beléptem azon a mágikus kapun ami ide kalauzolt el. Mondhatom, nem bántam meg! ;)
 Már egy ideje piszkálta a csőröm a könyv, folyton eszembe jutott Cat és Bones és hááát, már nem volt kedvem vacakolni a novellákkal, pedig megfogadtam, hogy novellák után folytatom, de aztán észrevettem, hogy betettek még vagy 3-4 novellát. O.o Egye fene hülye novella és akkor is neki ülök.
  Sajna épp több könyvet olvastam egyszerre, de amint leültem... Olyan csak-még-egy-fejezetet könyv volt, hogy lapozol és még- még kell, mert nem bírod letenni.
  Miután befejeztem valahogy meghatódtam... Igen, én a vámpíros könyveken folyton ezt teszem. :P De tényleg, olyan aranyos szerelmi történet, olyan szívbe markoló, mégse hagy eltunyulni, hanem keménnyé teszi lelked, nem enged.
  A történet Denise-szel kezdődik, aki épp férje halálát, de családját is megtámadta a szívbetegség. Épp unokatestvérével vannak egy kocsmában és próbálja összekapni, hogy ne veszítse el magát, amikor egy támadás éri őket. Egy különös idegen megtámadja az unokatestvérét és bármit is tesz, nem tudja elüldözni az idegent, pedig mindent bevet ellene. Aztán a helyén egy különös kutya tűnik fel. Tudta, hogy ennek csak az élőhalott világhoz van köze. Ezért elpróbál érni egy vámpírt... Csak Spádét sikerül elérni, akit amint teheti inkább elkerülné, de a minden segítség jól jöhet...
  Csak éppen senki sem gondolta volta, hogy ilyen nagy slamasztikával folyik az egész. Denise látja, hogy túl sokat áldoz fel a férfi, hogy vissza kellesz neki fizetnie mindezt, de persze Spádé, úri ember létére ezt soha sem engedné meg. ;)
  Az idő haladtával több cselekmény is fut egyszerre. Felkutatni a rég elveszett, bűnöző rokont, ami rengeteg érdekes helyzetet hozott a történetbe és folyton izgalmassá tette, mivel minden oldalon volt szerepe ennek a szálnak. Akár egy kutya ami ott liheg a nyakadban folyton, ott van, nem tudod lekaparni és bármikor elfoghat, de akkor végzetes lesz. Mondjuk a kutya helyébe simán el lehet képzelni azt a szörnyű démont vagy épp Denise  jelét...
 Ott volt még a szerelmi szál. Ha engem kérdeztek, akkor mondhatom, hogy talán ez volt a kedvencem mind közül! Rég nem olvastam már ilyen szerelmi történetet! Olyan kellemes, jó, vicces, megdöbbentő volt!  Ahogy az elején próbálnak távolságot tartani. Denise az ítéletei miatt, Spádé Bones miatta... De mégis, eljön az a pillanat amikor a tettetésből valóság lesz. És ha már a gonosz csábít, ki a fene állhat ellen neki? :))) Élveztem azokat részeket, amikor egymással gyötrődtek, olyan távolságot-tartok-de-akkor-is-kellesz jelenetek. Mondanom sem kell, hogy Vegas mindent vitt... Hogy fogok én most már tiszta gondolatokkal még rá gondolni?
 De az egész szerelmi mizériát behálózta mindkettejük múltja. Annyira érezték az akkori szörnyűségeket, mind a ketten féltek attól, hogy talán megismétlődhet, hogy bűntudatuk van... A múlt akár egy sötét árnyék, egy falat képezett köréjük, ami egyre szorosabbra zárult köréjük, amíg már levegőt se bírtak venni. Mégis, az a fal is eltörhet egyszer.
  A cselekmény akciódus, kapkodod a fejed, hogy Te Jó Ég! Ez most komoly? És igen, komoly! JF aztán tud alkotni és izgalmat kelteni az emberben, nem is lehet tagadni! Egyik pillanatban itt vannak, a másikban ott és csak magad előtt látod a térképet, már mindenhol kis vörös csíkokat tettél, hogy honnan hova, a felénél már összegabalyodott pókhálód van... xD Mindet fűszerezd meg egy kis vámpír humorral... Hmm... Mennyei manna! *o*
  Denise... Érdekes szereplő. Eddig valahogy a történet során nem zavart túl nagy port, pedig eléggé sok fontos esemény kapcsolódik hozzá. Most mégis láttam, hogy nem egy nyámnylia alak, hogy vakmerő, erős és nem fél egy zölden világító szemű, agyaras , erős teremtménytől. Hogy igen is van akarata, hogy képes bármire! Denise, kis szívem! Le a kalappal előtted, szerintem a helyedben sokan kegyesebbnek tartották volna a halált is.
  Spádé. Most. Komoly? O.o  Eddig, hogy a fészkes fenében nem figyeltem fel rá jobban? O.o Mert... OMG! Egy olyan észontó, lenyűgöző, tökéletes, imádni, falni való pasi! *-* Hát szerintem minden nőt levenne a lábáról, a kis pimasz dög. :DDD
  És ezennel bemutatta, hogy nem muszáj Cat-nek és Bones-nak lennie a főhősöknek, mert nagyot lehet így is alakítani. Persze, mindenki őket keresi a szereplőkben és őket figyeli a legjobban az ember, ha megjelennek. Talán azért is van, hogy az ilyen könyveket elhanyagolják... Szerintem nem kellene! Ez egy lenyűgöző történet, ami által jobban megismerhetünk sok szereplőt, pl. Ian... x"DDDD Ha neki lesz könyve, nem érdekel, elsők közt kell kiolvasnom! :)))

Kedvenc szereplők: Denise, Spádé, Ian, Bones, Cat
Nem kedvelt szereplők: Wed
Kedvenc rész:  Ömm... Hát.... Izé... Sok van nak... :)))
Nem kedvelt részek: A végén mikor egyedül akar szembenézni vele...
Borító: Sokaknak nem tetszik... Nekem , hát imádom!  Az egyik kedvenc borító, annyira tökéletesen megadja a hangulatot és annyira illik is a történethez!
Nálam a könyv 5*-ot ért el. :D És kedvenc! :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése