Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. július 8., kedd

Jennifer L. Armentrout- Origin (Lux 4.)

 Fülszöveg:
  Daemon will do anything to get Katy back.After the successful but disastrous raid on Mount Weather, he’s facing the impossible. Katy is gone. Taken. Everything becomes about finding her. Taking out anyone who stands in his way? Done. Burning down the whole world to save her? Gladly. Exposing his alien race to the world? With pleasure.All Katy can do is survive. Surrounded by enemies, the only way she can come out of this is to adapt. After all, there are sides of Daedalus that don’t seem entirely crazy, but the group’s goals are frightening and the truths they speak even more disturbing. Who are the real bad guys? Daedalus? Mankind? Or the Luxen?Together, they can face anything. But the most dangerous foe has been there all along, and when the truths are exposed and the lies come crumbling down, which side will Daemon and Katy be standing on? And will they even be together?

Véleményem:
  A könyvet azért olvastam el, mert júliusban csak Jennifer L. Armentrout-tol tervezek olvasni. És a legelső könyv amit tőle el akartam olvasni mindenképp az Origin volt. Gondoltam olyan lesz, mint  a második vagy a harmadik rész. Mert sajna egyik se haladta túl az első részt... És az opál... Azon kívül, hogy olyan szörnyen függő vége lett a könyvnek, nem volt valami érdekfeszítő... De ez! OMG! Azt hiszem ez a rész már-már meghaladja az első részt is,mert ez igen! Ennyi kicsi bombát, újdonságot, sokkot elsűríteni egy könyvben... Kezdem azt hinni, hogy már minden Írónő a kártyáit a negyedik részben játsszák ki... Nem is beszélve róla, hogy nagyon gyilkolásszós kedvükben vannak. Remélem, ha én Írónő leszek, akkor nem leszek ilyen kegyetlen a 4. részekben... Remélem! O.o
De térjünk most a kedves kis könyvünkre... :) Mint tudjuk ott lett vége, hogy SPOILER ANNAK AKI NEM ISMERI AZ ELŐZŐ RÉSZT! NAGY SPOILER! Katy-t elkapta a Deadalus. És érdekes módon most pontosan onnan fojtatódik minden, ahogy elviszik és elvégzik a... a  teszteket.
   Most ez a rész váltott szemszögből készült és ki más lenne a másik szemszög mint Daemon? :DD Ahogy elveszítette Katy-t bármit megtenne, hogy visszakapja, olyanokat tesz, amiket talán ép ésszel még gondolni se merne rá. De mint szokták mondani A szerelem csak hülyít és butít... Most ide is nagyon igaz. Olvasás közben nagyon le fogsz döbbenni mikor mire képes Daemon csak, hogy kiszabadítsa kedvesét...
  Őrültségnek tűnt...  Ami sikerülhet is... Ha van elég merszük sikerülhet! :D
DB *-* xDD
A Deadalus-ról pedig rengeteg mindent megtudhatunk. Vagy csak hazugságokat? Felszínes dolgokat? De amik kiderültek ledöbbentettek. Voltak pillanatok mikor elgondolkoztam, hogy akkor most kik a rossz fiúk és kik a jók? Vagy van egyáltalán rossz vagy éppen jó? ... Aztán jött az a bizonyos pillanat, mint minden könyvben, mikor fény derül a címre.... Én hoppon maradtam. Tátott szájjal olvastam az egészet, mert nem akartam elhinni. Még most se hiszem el... Te. Jó . Ég! Meg kell mondjam, hogy bámulatos amit létrehozott, a mi szeretett Írónőnk...
  Mint tudjuk Jennifer L. Aremntrout szeret minket kikészíteni és volt még pár bombácskája amit elsütött... Szerintem mindenki ismeri Daemont és hogy milyen... Ömm, lehet arra következtetni, hogy van egy kiút is arról a helyről...  Nem akarok nagyon spoilerezni, de lehet következtetni. :)) De én NEM mondtam ki... xD
   A hely ahova mennek, hát ott lesz egy kis meglepi, amin nagyon meglepődtem és ott ami történit... Kedves Írónő, te tényleg kinyírsz minket! xD Eléggé szépen folytatta a vonalakat úgy, hogy elképesztő!  Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ez minen MEGTÖRTÉNT és KIDERÜLT.... A történetben egy nagy-nagy dologra olvasás közben lehet következtetni, de a többi továbbra is váratlanul ért.... Sok szereplő nagyon meghazudtolta magát. Valakikről kiderül , hogy nagy szemetek, valakik  cselekvései pedig arra késztetnek, hogy nagyon elgondolkozz.
   És a vége... Szerintem az Írónő névjegye lehetne az ilyen halált-okozó befejezések... Szerintem, ha megszerzem a folytatást, talán még ebben el kell olvasnom. Mert ez már nekem sok! Ez, talán eddig a második legtutibb és legbizarrabb vég...
  Katy... Ahh! Imádom ezt a csajt! Annyira szeretem...Valahogy sose untatott. Eddig nem éreztem, hogy lett volna-e rossz pillanata. Olyan élethű, olyan tökéletes és tökéletlen. Olyan...Hogy is mondjam. Ebben a könyvben egy nagyon ismeretlen arca jelenik meg. Talán nem veszed észre.... De itt más. Nagyon más.  4. részben a szereplők is javulnak O.o

Daemon *-* + pici részlet :)
Daemon! ATYA ÉG! Valaki pofozzon fel! Még most se hiszem el, hogy megtette! Megtette! O.o Most nagyon olvadok... *-* Lehet nem imádni ezt a pasit? :)) Visszatérve rá, a könyvben ő is kicsit másabb. Olyan... hmm. Szerintem Daemonra nem lehet jó szót találni. Ő csak olyan Daemon. Szerintem így a legegyszerűbb megmagyarázni. :))
   Ez a rész szörnyen jó! *o* Meg kell mondjam, hogy ebben nem nevettünk annyit, ment az első részben, vagy az előzőkben. Itt talán 2-3 nevettem fel. Itt nem is az a lényeg... Ebben annyi új infó van, és olyan jó dús a cselekmény, hogy van mit élvezni rajta. :D
  Mig el nem felejtem... Megemlítik legújabb kedvenc sorozatomat! *-* Még szerepet is játszik a történetben. Amiért jár még egy nagy csillag a 10-hez... :)) Aki követi minden bejegyzésemet, az sejtheti. De jobb, ha titok marad, mert úgy jobban meglepődsz! :D
Kedvenc szereplők: Katy, Daemon, DB nem szereplő, de akkor is birtam xD , Dawson, Beth :)), Archer, Dee, Luc
Nem kedvelt szereplők: Matthow
Kedvenc rész: Katy és Daemon kiruccanása , DB minden jelenete xD
Nem kedvelt rész: Ömm... Nem volt? :D
Nálam a könyv 5**-ot ért el! :D Kedvenc! *-*


Lunea. 

12 megjegyzés:

  1. Le lehet tölteni valahol magyarul?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyarul? Még nem jelent meg magyarul. December 2.-tól már kapható a boltokban. :)

      Törlés
    2. Nem ide tartozik de en megkerdem. Szoval en mar olvastam a 4.reszt es az a kerdes,valaki nem e tudja mikor jon a kovetkezo?

      Törlés
  2. Mikor jelenik meg könyv formájában? Már nagyon olvaanáám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. December 2. Sokat kell még várni rá... De megéri! :D

      Törlés
  3. Sziasztok pdf ben mikor jelenik meg magyarul, és honnan lehet letölteni, már nagyon szeretném elolvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajna ezt nem tudom, a kiadónál kell megérdeklődni. :)

      U.I.: Kalózkodásban meg nem segíthetek. :P

      Törlés
  4. Mikor jelenik meg az 5. kötet magyarul? Ebben a percben raktam le az Origint, de már remegek az Opposition-ért... Amint becsuktam a könyvet, rohantam is netközelbe, hogy letölthessem a következő kötetet angolul. De magyarul mégiscsak jobban tudnám élvezni!! Előre is köszönöm!! ^^ :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Origint magyarul olvastad pdf-be? ha igen megmondanád honnan tudom megszerezni? Kb 1 hét alatt végeztem is az eddigi részekkel és égek a következőért! *-* :)

      Törlés
  5. https://m.facebook.com/profile.php?id=848417305188115
    Ezen a facebook oldalon fenn van az origin letöltő linkje magyarul. Nagyon jó. Alig várom az 5.et. ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nekem nem hoz ki semmit a fenti linkre.

      Törlés
  6. Lesz az originnek folytatasa?? Mikor??:))

    VálaszTörlés