Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. július 25., péntek

A Mennyország tizennégy darabja- J. R. Ward: Fekete tőr testvériség (FTT)



                                                               Én és a könyv:
  És elértünk talán a legkedvencebb véleményírásomhoz! :D Ezt viccen kívül. Valahogy erről írni felüdülés... Vagy átok? :)) Mert erről annyi mindent el lehet mondani. Nem is lehet csodálni, mert szép szám oldalakkal és szép darabokkal van megáldva a sorozat! Azt hiszem az Írónő nagyon szeret minket, ha így alkot. Pláne ilyen mennyiségben...

  A könyvről halottam régebben is. De legelőször A vámpír csókját Lara Adrian-tól olvastam. Majd a véleményeknél vettem észre, hogy sokan hasonlítgassák az FTT-hez. Már akkor tovább toltam az olvasási listámon a könyvet egy következő alkalomra... Ebben az évben pedig egy nap annyi jót hallottam róla és azok az idézetek. Már kötelezőnek éreztem, hogy kiolvassam. Mondanom sem kell. Amint kinyitottam lerakni se tudtam. xD Két nap alatt ki is végeztem.
   Egyből elvarázsolt az a különleges világ. És végre egy olyan könyvet találtam, ahol kaptam elég harcot. Itt tudni kell, hogy kedvenc részeim akkor amikor harcolnak, verekednek egy könyvben. Azok olyan izgik. Mindemelé jár egy jó nagy adag romanikkka is. :)))
    Sokakat hallottam, hogy folyt azt rebesgetik, hogy részről részre egyre jobba. Hát egyet kell értenem. Mert ez a könyvsorozat azok közé a ritka példányoké közé tartozik, hogy pár hónapon belül már kiolvastam a 3. részt is. Mert annyira nem bírtam ki. Szerintem nagyon esedékes már a 4. rész is, már érzem az elvonási tüneteket.

    Persze, valakinek nem jött be az ilyesmi... Megtörténik. Igazából nekem is nagyon lehúzta a történetet Mr. Mit-t'om-én-milyen-betűk. Az első részben nem is olvastam teljesen végig azokat, mert úgy lehúzták a történetet. A harmadik részre megembereltem magam és igazán elolvastam őket. :) Tudom, csúnya dolog pláne egy kedvencnél kihagyni dolgokat. De azokat olvasva agysejteket vesztettem el, olyan... Vagy nem is feleslegesek, sok mindenben segítenek megérteni a történetet, mégis szuper idegesítőek. A 3. részben jöttem rá, hogy nem is szörnyűek annyira, csak plusz háttérsztorik.
  Minden könyv egy-egy harcos története. De egyszerre több száll is fut egyszerre. Mondjuk egyik fejezetben erről van szó, a másikban pedig amazról. Nagyon egybetartoznak a sorozatok. Mert valamikor azt veszed észre, hogy az egyik könyv végén már a következő könyv főszereplői találkoztak, de mégsem róluk szól minden. Majd csak a következő könyvben kapják meg a szót... Amivel eddig még nem találkoztam, és talán ezért is oly különleges kicsi kis lelkemnek ez. Mert olyan más minden, soha az életben nem tudnám kiszámolni mi lesz. Sokszor félek elkezdeni a következő részt, mert az előző kötetekben nem kedveltem, és mikor odaért.... BUM! Megimádom! :D
   Bonyolult kis történet ez, de én nem tudom győzni nem imádni! :DD Szerintem beszéltem eleget, itt az idő mesélni is kicsikét! :D

 A történet:
   Hol is kezdődik? Huh, most visszaemlékezni ... Ahhoz jól meg kell mozgassam a kerekeket, pedig eddig még a 3. résznél tartok és mégis rengeteg minden történt.
   Kezdjük azzal, hogy az emberek között él egy kisebb társaság, vagyis inkább kettő. Az egyik a vámpírtársadalom. Régen összetartoztak, mára szétváltak. A Fekete Tőr Testvériség még létezik és továbbra harcolnak, mégis sokan elfelejtették őket, a rangok se nagyon számítanak már... Mindaz a pompa mely oly nagyra emelte őket eltűnt. De nem örökre, mert mi van, ha újra akarják éleszteni a szokásokat? Vajon sikerül nekik? Sikerül nekik ismét egy erősek legyenek?
   A másik faj pedig egy babapor illatú csoport, akik az embereket akiket áttérítettek elveszik tőlük az érzelmeket, a bőrük kifehéredik, a hajuk hófehér lesz, a szemük is kivilágosodik. Próbálnak feltörni, meg akarják ölni azokat akik a Fekete Tör Testvériségbe tartoznak... Vajon sikerülhet hat kidolgozott, okos és erős harcossal szembe nyerniük? Én az FTTseknek szurkolok. Azért ki tudja? :D
   Az első rész talán a kezdetek kezdete, a vámpírtársadalom felélesztésének a kezdete. Mert a vámpíroknak nincs királyuk. Az utolsó tiszta vérű vámpír pedig nem hajlandó elfoglalni a trónt... De mi történik akkor, ha az egyik legjobb barátja megkéri, hogy mentse meg a lányát? Enged ő a szenvedélynek?
  Ha pedig már róla beszélünk, akkor kezdhetünk a többiekről is beszélni... Mindegyik férfi igazán különleges és annyira más! Külsőre és belsőre is ég és föld mind. Talán ezért olyan különlegesek. Mert nincs egy olyan se mint ők, még közelre se...
A történetük is más... Mégis mindben benne van egy kis közös. Túl van fűtve érzelmekkel és harccal! Óh, igen! A kis viták, a reakciók, akadékoskodások... Míg be nem adja valaki a derekát. Ha megtörténik... Szerintem ezek a részek adják igazán a legnagyobb löketett a történetnek. Ezek a részek olyan elevenné teszik őket, hogy azt nem is lehetne jobban. Ők nem emberek... A férfiak... khm. És mégis úgy viselkednek mint egy éretlen férfi, ha eléri őket Ámor nyila. Itt fel van tüntetve minden helyzet, és meg van mutatva, hogy van remény. Ha pár részig el is veszik tőlünk a legvégén mindig van remény. Mert mindenki megérdemel egy boldog befejezést. Bármilyen csúf is a múlt, a jövő mindig szebb lehet! :)
   A szálak csavarosak, egyik pillanatban egy úszol a szerelmi mámorban, a következőben pedig egy véres harc közebén vagy, vagy éppen egy támadási stratégia gondolatok kellős közepére csöppensz. Soha sem tudhatod éppen kinek a szemszögébe kerülsz és mi történik vele. A szálak pedig könyveken keresztül mehetnek. Minden része a történetnek olyan szorosan kapcsolódik egymáshoz, hogy olyat még nem olvastam. Mert ha egymás mellé tesszük őket. Kapunk egy kilóméter hosszú lapokat.  Könnyen lehet szinte ugyan onnan folytatni.
   Ami még döcögősen mehet a történetben az a Mr. valamilyen-betű részei lehetnek. Azokat meg biztos bárki túléli. :D
   Szerintem itt le is állok a meséléssel, mert már túl hosszú lenne... :DD

Borítók:
  Számomra az a ritkák egyike, mikor kijelenthetem, hogy nekem sokkal jobban tetszik mint az eredeti. De csak első részek. A The King, magyar borítója nem lett a szívem csücske. :/ Mindenképp tökéletes az egész hangulata és a színválasztás is kiváló!

   Ha harcra vágysz, rengeteg imádni pasira és végtelen sok érzelmekre, akkor nem kell tovább keresned ebben a sorozatban minden belefér. Jelenleg a sorozata 13. résznél van angolul, magyarul pedig nemsokára várható a 12. rész. A könyvek oldal száma meghaladja az 500-t is a legrövidebb, de a 900-at is meghaladhatja. :) Nem tudhatod, hogy a következő rész milyen bonyolult, de az oldalak elárulják, hogy lehet igazán egy hosszú, gubancos történet is. Ha belecsöppensz ebbe a világba... Akkor nem kell félned, hogy nem tudod mit olvassál. Egy időre táplálja a könyvéhségedet! :DD

   J. R. Ward könyveit sokszor nem vettem figyelembe. Pedig van még sorozata, ami épp a másik kedvenc természetfeletti lényeimről szól. Ezzel a sorozattal pedig végképp kivívta azt, hogy nagyon odafigyeljek rá! Van tehetsége és ügyesen játszik a szereplőkkel. Nagyon jól kialakítja és előtálalja nekünk azt, és a köret! :D Pompás alkotások! Páratlan történetek! Mert az az érzésed, hogy egyszerre több történet is van, és mind egy sorozatba sűrítve.

   Sajna csak 5-ig pontozhatok... De kijár neki még az 5* is! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése