Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. július 24., csütörtök

A Mennyország tizennégy darabja- Jeaniene Frost- Cat és Bones



                                                         Én és a könyv:
  Mikor eszembe jut ez a sorozat... Csak mosolyogni tudok, hogy mennyire imádni tudom én ezt! :D Eleinte ettől is gondolkodtam, mert a borító nem nagyon nyert meg, vagyis közel állnak a förtelmeshez. De annyian mondták, hogy milyen szuper jó vámpíros, hogy talán a legjobb... Kezdjük azzal, hogy imádom a vámpíros történeteket és mikor már a vámpír és a szuper, meg a  szókat egy mondatban emlegetik, akkor azt már nekem ki kell olvasni.
   Mikor elkezdtem az egészet, szerintem már a második oldalon megnyert és olyan nagy élvezettel belemerültem ebbe az álomvilágba, hogy egyhuzamban olvastam ki az első 3 részt. Ami nálam nagy szónak számít, mert a sorozatokkal lassan haladok, mindig elég egy könyv egy időre. De ezek olyan kis véznák, hogy kénytelen voltam 3-at egymás után elolvasni, hogy úgy érezzem, ennyi nekem elég is egy időre.
   És hogy igazából mi fogott meg benne? Fogalmam sincs, csak egyszerűen olyan nagyszerű! Megvan benne minden ami kell egy jó könyvben. Kezdjük azzal, hogy ha nagyon jó könyv kell, akkor mindig a vámpírral kezdjük ;). Tehát hozzávalók: vámpír, romantika, harc, titkok, merész csaj, dögösbeképzelt pasi, beszólások, vicces helyzetek, egy csipetnyi dráma, csipetnyi halál, meg sok-sok kieresztett érzelmek, elszabadult elmék, hülye szereplők és voilá egy igazán élvezetes történet, amit nehezen lehet letenni.
   A sorozatot még a tavaly kezdtem el csak, mikor Ausztriába utaztam és a visszafelé vezető úton is csak ezt bírtam olvasni... Csak azért nem folytattam akkor, mert nem volt meg a következő érsz. Amit jól is tettem, hogy marasztaltam egy kicsit még a polcon, mert ahhoz össze kellet szednem magam.
  De szerintem itt is az idő mesélni... Pedig, ritka az aki még nem olvasta és ha még nem olvastad... Hát itt az idő! :) Ne késlekedj, ez minden percet megér, szerintem! :))  Lala, neked ez házi olvasmány, szeretett Lunea-tól ! xD

 A történet:
  Minden egy kis eldugott kis városban kezdődik, ahol éldegél egy félvér lány, Cat, akit az anyja arra buzdít, hogy minél több vérszopót gyilkolásszon... Szeretem Cat anyját, mert a sorozat során mellette unatkozni nem lehet, és talán a legjobb részekben az a kedves hölgy is benne van! Tehát mindig legyél résen, ha az az asszonyság színre kerül, és te a földre a nevetéstől. ;)
  Visszatérve Cat épp következő áldozatot keres, mikor szembetalálja magát egy magas, izmos tejföl-szőke férfival, aki természetesen vámpír és Bones a neve. Ajánlatot ad neki, amit el is fogad, csak Cat még nem találkozott ilyen erős vámpírral és Bones se ilyen teremtéssel. Amiből kialakul egy egyezmény... Együtt folytatják a vadászatot, csak éppen Cat is át kell essen pár változáson, mint külsőleg, mint erőleg és valamit kell tenni azokkal a rengeteg pirulással is... xD
  A történet során minden bizonnyal beleszeretsz Bones-ba, mert őt nem szeretni képtelenség! Szerintem. :) A viccei, szarkazmusa páratlanok és a legjobb az egészben, hogy Cat-et is imádni lehet, mert a gondolatain keresztül van bemutatva minden és neki is eléggé érdekes elméje van, amin át egy olyan képet kapunk mindenről, hogy fergeteges!
   Nem lehet azért minden egy álom, pláne, ha beleszól a titkosszolgálat... És csak ez még a kezdete mindennek. Mert Cat olyan döntések elé van állítva, amelyeket nehezen tesz meg, mert idő közben mindenbe beleszól a kicsi, kis szerelem... Vagy inkább perzselő? Egymásra találnak álomszereplőink, akik... WOW! Imádni valóak, tökéletesek. Ha kicsit morgósak is.
   De nem ide akartam kilyukadni. A történet halad és már az összes körmöd lerágtad ha műkörmöd van vagy gél, akkor vigyázz a fogaidra! jönnek az igazán érdekes dolgok.Mert rájössz, hogy vannak véletlenek és mi az hogy! Már szinte nevetel annyira meg tudsz lepődni, hogy egy ilyet össze tud hozni a drága Írónő! Megdöbbensz, sokkot kapsz egy pillanatra és olvasol is tovább, mert tuti nem tudod letenni!
   Mindenképp lesznek részek, minden könyvben, amikor elkeseredsz egy kicsit, elgondolkodol, hogy ez nem igaz, vagy mondjuk elkezdel bőgni. Én nem vagyok az a bőgős fajta. Áhh, még egy nagyon drámán se tudok, ha szeretem, ha nem. De itt kijött egy-két könnycsepp egy-egy részen. Mert a vámpíros történetekben, szinte minden szereplő meghal, valamilyen módon. :P Természetfeletti , szóval.... nem mondom ki, de minden lehetséges... akiket szeret az Írónő feltámad! :DD
   Szokták emlegetni, hogy az Alkonyat a legjobb vámpíros könyv... Pfú! Egy nagy csucsu! Azt! Aki azt mondja, szerintem nem olvasta még ezt a gyöngyszemet. :P Olvastam az Alkonyatot és olvastam ezt is. És szerintem Cat és Bones sorozat a megkoronázatlan valaha létező legjobb vámpíros sorozat. Sokak mondták, hogy ez a legjobb vámpíros történet és a legjobb páros! Egyet kell értenem velük, mert ez nagyon igaz. Igazán különlegesek. Tökéletesen összeillőek. Őket még a sors is egymásnak találta ki, majd az Írónő fülébe suttogta az egészet, hogy mindenki megismerje e tökéletesség létezését.
    És miért olyan jók? Hát lapozd fel a könyvet és egyből megtudod! :D De, ha nincs hozzá elég bátorságod, akkor elmesélem én miért ők a legjobbak. Cat nem nyámnyila, nem riad meg szinte semmitől. Bátran harcol, kivívja azt amit akar, merész. Mindenbe belevág, pláne, ha Bones tanácsolja, akkor már kötelezőnek érzi. Simán beszól bárkinek, tud viselkedni, csak sajna, azt folyton otthon felejti... Ő egy olyan nő, akinek a helyébe rengetegen lépnének, szeretnének annyira erősnek lenni mint ő. Mert ő... Hát Ő az az igazi belevaló NŐ! Bones pedig, Ő olyan Bones. :D  Kívülről erős, hatalmas, izmos, egója a csillagokat is túlszárnyalja, a mosolya és pillantása bármely nőt leveszi a lábáról. A szövege pedig... Felejthetetlen! Nem szeretem se a szőkéket , se a barna szeműeket, de miatta simán megtudnám imádni! :))
  fura. Vannak egyes szavak, melyeket örök időkre az emlékezetembe véstem, és ha meghallom őket egyből ez jut eszembe. xD
 Az egész történet páratlan, különleges, amit nem lehet nem élvezni. Sajna a magyar fordítás... őőmmm
   Csak fogd az első részt és olvasd! :D Nevetésből, izgalmakból sosincs elég és itt van aztán bőven!

A borítók:
 Mint már fentebb is említettem, kicsit ... említésre se méltóak. Olyan borzalmasak, szerintem, ha szebb lenne a borítója az egész sorozatban és egyforma, akkor egyből többen jönnének rá, hogy eme gyöngyszemek kincset érnek! Szerencsére a 4. és az 5. rész már eléggé szépre sikeredett, amivel átvette az angol borítókat is! :D És azok már említésre méltóak szerintem... :D Igazán szépek és tökéletesen visszaadják azt a hangulatot ami a könyvé. Talán a könyv nem ilyen sötét, mégis tökéletes!

  Ez a sorozat mélyen beásta magát a szívembe. Első oldaltól imádtam, mert már ott benne volt a varázs, ami annyira elcsábított és elkábított. Azért van sokszor Cat-és-Bones-elvonási-tünetek, amik eléggé furán jelentkeznek és ha nem orvosolom... Nem tudom mi lesz, mert folyton orvosolom ezeket! :D

   Jeaniene Frost-tól eddig csak ezt a sorozatot olvastam, amivel igazán felküzdötte magát a kedvencek közé, mert írási stílusa páratlan, mint a humora is. A szereplői kidolgozottak és nagyon élethűek. Már mesebelien tökéletesek és imádni valóak!

A történet nagyon megérdemli az 5*-ot! Ha tudnék, adnék neki sokkal többet, de jelenleg ez a maximum... 


2 megjegyzés:

  1. szia!
    jaj, de imádom én ezt a sorozatot :)
    emlékszem egyik este sok évvel ezelőtt unatkoztam és még nem akartam aludni nehezen rávettem magam a borító ellenére is és onnantól filmszakadás hajnali 4 körül raktam le, mert már nem bírtam nyitva tartani a szemem és reggel iskola
    na valahogy végig nyüglődtem a napot aztán mikor hazaértem azonnal kiolvastam :D
    akkor még csak az első részt adták ki magyarul, úgyhogy volt is türelmetlenkedés, hogy tovább olvasnám :(
    de a mai napig ez az a sorozat, amit nem tudok elégszere elolvasni mindig mosolyt csal az arcomra, mert imádom a főszereplőket meg úgy általában az egész történetet is :D
    hogy jobb az alkonyatnál? nekem biztos fényévekkel veri, de az igaz, hogy nem egy korhatár, mert ez azért jóval durvább
    én az alkonyat kiolvasása után lettem könyvmoly, de most már így több mint 5 évvel később nem tudom mit szerettem benne annyira kinőttem belőle :(
    erről a könyvről nem tudom elképzelni, szóval alig várom, hogy kiadják a folytatást igaz már csak 2 rész van a végéig sajnos :(
    a melléksorozatokat olvastam még az írónőtől azok is nagyon jók, de engem annyira nem fogott meg a szereplőpárosítás, mondjuk Cat és Bones-szal nehéz versenyezni :D
    szóval a lényeg annyi, hogy aki szereti a vámpíros sorozatokat, mint Lara Adria,Kresley Cole, J. R. Ward nyugodtan kezdjen bele, de a 10 éves gyerekek még ne ők még várjanak pár évet vele :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi, hogy írtál! :)
      Azokat amiket megemlítettél, mind kipróbáltam már. :D Ward sorozatáról még írni is fogok a héten, mert az is igazán különleges. A másik kettőnél, még nagyon az elején vagyok, úgyhogy azok vártatatnak magukra egy kicsikét.
      Az Alkonyatot én is az elsők között olvastam pár éve, már akkor túl nyálasnak tűnt, de most! Újraolvasni tuti nem fogom...
      Örülök, hogy neked is ilyen nagy kedvenced a sorozat, én is csak akkor tettem le a könyvet mikor már a szemeim ragadtak le, másnap az esküvőn, ahova meg voltam hívva, karikás szemekkel jelentem meg... xD Cat és Bones sorozattal minden előfordulhat, de akkor is megérte! :DD

      Törlés