Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. július 18., péntek

Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss (The Dark Elements 1.)

Adatok a könyvről:
Kiadás éve: 2014
Kiadó: Harlequin Teen
Oldalászm: 400
Írónő: Jennifer L. Aremntrout
Eredeti cím: White Hot Kiss
Műfaj: YA, Fantasy, Romantikus
Fölszöveg:
  One kiss could be the last.
  Seventeen-year-old Layla just wants to be normal. But with a kiss that kills anything with a soul, she's anything but normal. Half demon, half gargoyle, Layla has abilities no one else possesses.
  Raised among the Wardens—a race of gargoyles tasked with hunting demons and keeping humanity safe—Layla tries to fit in, but that means hiding her own dark side from those she loves the most. Especially Zayne, the swoon-worthy, incredibly gorgeous and completely off-limits Warden she's crushed on since forever. 
   Then she meets Roth—a tattooed, sinfully hot demon who claims to know all her secrets. Layla knows she should stay away, but she's not sure she wants to—especially when that whole no-kissing thing isn't an issue, considering Roth has no soul.
  But when Layla discovers she's the reason for the violent demon uprising, trusting Roth could not only ruin her chances with Zayne…it could brand her a traitor to her family. Worse yet, it could become a one-way ticket to the end of the world.
Véleményem:
  Kezdjük azzal, hogy Jennifer L. Armentrout maratont tartok és ebben a hónapban csak tőle olvasgatom a műveit, alkotásait. Mert amit ez az Írónő az már nem írás, nem... Szerintem ő alkot. Olyan világokat, szereplőket, hogy megáll az eszed... Ez is olyan lett! És be kell valljak valamit. Nagy a gyanúm, hogy ez a sorozat, túl fogja szárnyalni még a Lux sorozatát is...Mert ez kicsit jobban tetszett mint az. Pedig azt nagyon imádom. De  mit lehet tenni? Szívemben van elég hely, úgyhogy ezt a gyöngyszemet egy különleges helyen tártom. ;)
   A könyvhöz picit nehezen álltam hozzá, mert a Covenant sorozat nem lett az az igazi, amit tőle vártam. Persze, végül ott is megtaláltam benne azt a ... Armentrout-os részeket. :D De nekem valami fantasy kellet és miután elolvastam a fülszöveget elhúztam a számat, mert ez is démonos... Majd olvasás közben szépen fejbe kólintottam magam, mert hogy voltam képes olyasmire gondolni. Még, hogy az Írónőben csalódni? Hah! Ezzel kiengesztelt. ;)
A történet Layla-ról szól, aki éli a számára átlagos életét. Layla egy félvér. Bármelyik természetfeletti oldalról nézve is. Ő iskola után vadászik, besegít a Wardens-eknek  bocsánat, de sajna nem tudom másképp mondani nekik... . Akik a jófiúk és megszabadítsák a világot a csúnya és gonosz démonoktól... Akkor most fel is lehet tenni a kérdést, hogy akkor miért akarják annyira megvédeni Layla-t? Miért fontos számukra? Egy félvér démon és félvér Warden lány mit érhet? Hisz félig démon...
  A történet haladtával, sőt már az elején a főhősünk találkozik Roth-al. Akit már a legelső bekezdéstől meg lehet imádni. Layla eleinte megijed és elfut. Nem érti eleinte mit keresett ott, egy olyan démon. És milyen is a drága Írónőnk? :) Persze, szinte minden sarkon ott lesz Roth, ha baj van, vagy csak úgy tartja kedve amivel az egekig Idegesíti Layla-t. De vajon miért van ott? Miért menti meg folyton az életét?...
 Annyi kérdést feltehetnék még, végtelen oldalakat írhatnék. Mert mikor válaszokat kapunk... Hát tátva marad a szánk! Mikor rájövünk mi zajlik/zajlott a háttérben, nem akarjuk elhinni mi van ott. És ezt mindet váratlanul kapjuk meg, egyik pillanatról a másikra, nincs is időnk elgondolkodni a dolgokon és megemészteni mindent, mert van nekünk egy nagyon jó kis dús cselekményünk is! Amitől megáll az eszed!
   Ha már cselekmény... Huh! Nagyon kalandos, izgalmas, hajszálhasogató és sokszor vicces, mert Roth... Az a szokásos Armentrout-os stílussal rendelkező pasi. ;) Akkor szerintem már alapból lehet imádni! :D
    Az igazat megvallva, ez a történet nem egy tündérmese. Igazán félelmetes olykor. Az egy dolog, hogy igazán élvezed, és olyan mintha az lenne... Pedig nem. Aki ismeri az Írónőt, szerintem éri mire értem. A történet tele van olyan energiákkal amiket nem tudnak kiengedni a szereplők. A fájdalom, bánat, harag, düh, szeretet, vágy... Mind-mind benne vannak a szereplőkben. És mindben benne van! Amikor ez mind majd felszínre tör, akkor kapkodod a fejed. Mikor rájönnek egy hazugságra, érzed a szereplők intenzitását. Amikor Layla elkezd változni, elkezdi látni magában, hogy ő nem csak egy oldalon áll, hanem két oldalon is. Nem tudja mit válasszon, mit tegyen... Ő csak megy az árral. Ami nagyon közel sodorja a végzetéhez.
A könyv vége... Hmm. xD Mondanom kell, hogy olyan a vége, hogy simán megőrülök? :) Reménykedtem, hogy elhagyta azt az idegesítő szokást, de mégse... Persze, nem olyan idegölő, mint a Lux sorozatban. Itt valami más miatt ideg ölő... És olyan messze van még a második rész megjelenése!
  Layla. Érdekes főhősnő. Közel állt a szívemhez. Nem egy olyan hülye tyúk, de nem is egy észlény...Olyan jó is meg nem is. Nem idegesít, csak van. A szemén keresztül látjuk a cselekményeket, megtapasztaljuk mi zajlik velünk és pár másodperc alatt hasonulni tudsz, olyan könnyű vele együtt érezni és gondolkodni... Az a ritka főhősnő, akivel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim. És egyszer se vágtam volna fejen egy bunkósfával. :D
 Roth... OMG! Olyan tökéletes álompasi stílusú. ;) Annyira csíptem a humorát, a viselkedését. Szerintem nem nagyon lenne... Nem is lenne szerintem olyan aki nem csípné a hapsit legalább egy kicsit is. Olyan hősféle, az a szőke herceg fehér lovon. De ő inkább fekete herceg, Bambi nevű kígyón... xD :))
   Zayne... Mit mondjak? Az az átlagos idegesítő harmadik személy. Pedig nem rossz ő. Még kedveltem is picit, de olyan ballépései voltak, ami miatt Layla-t okolta, ezért nagyon nem vagyok vele kibékülve. :P
   A történetet mindenkinek ajánlom. Ha egy picit is szereted az Írónő stílusát, akkor ez már kötelező olvasmány, mert ezt kihagyni nagy vétek. :))
Kedvenc szereplők: Roth, Stacey, Sam, Bambi *-* xD
Nem kedvelt szreplők: Zayne, Petr
Kedvenc rész: Amikor először van Roth házában. :))
Nem kedvelt rész: Hu... Ilyen nincs. :) Mindegyik jelentet szerettem egy picit legalább. :D
A könyv nálam 5*-ot ért el! :D Abszolúte kedvenc. :)


Lunea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése