Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. július 27., vasárnap

A Mennyország tizennégy darabja- Julie Kagawa: Vastündérek

                                                                 Én és a könyv:
 Ezt a könyvet az elsők között mondhatom amik VP ként a polcomra kerültek. :D Még arra is emlékszem, hogy épp sulikezdéskor kezdtem el olvasni.... Tagadni sem lehet, de első perctől a szívembe zártam az egészet. Annyira lenyűgözött a fülszöveg, annyi varázslatot ígért, hogy amikor megláttam, tudtam nekem kell ez a könyv.
  Mikor két évvel ezelőtt olvastam, amint a kezembe akadt meg se vártam, hogy hazaérjek egyből neki estem. Már a fülszöveg elvarázsolt és amint kinyitottam... Voilá! Egy olyan világba csöppentem, ahol a tündérek uralkodnak, ahol minden napos egy hercegséget vagy egy uralkodót látni, senki sem lepődik meg, ha átváltozol és a legnagyobb ellenségük a csúnya és büdös vas.
Puck
   Ilyennek képzeli el majdnem minden ember a tündéreket. Ravasz lények, melyek Sohaországba élnek. Egy olyan világban, ahol idő és térnek semmi köze a napjaidhoz. Amikor befejeztem, még napokig csak rá gondoltam, annyira aranyos volt és közben nagyon Alice csodaországban filingem volt. Az egész, ahogy ki volt alakítva... Az egész egy nagy mese, amibe tettek bele egy pici modern szerelmi drámát, rengeteg kalandot, akciót, izgalmat.
   Nekem nem volt kérdés, hogy az elsők között szerezzem be a második részt, mert az is ugyan úgy elvarázsolt. Talán nekem kicsit jobban is tetszett a második rész, legfőképpen a vége. Rengeteg olvasó marhatja most kínjában a falat, mert egy olyan véggel simán a kezünkbe adhatná az öngyilkosságra szolgáló kést. A legrosszabb az egészben, hogy még most se jelent meg a harmadik rész. Én nem bírtam kivárni ezért angolul estem neki... És nagyon aranyos és egyszerű a szövege. Meg is mondhatom, hogy eredeti nyelven sokkal jobban élvezhetőbb! :D Tehát nem kell attól majd félni, hogy netán nem kapod meg a folytatást, mert nem is olyan nehéz a nyelvezet. Persze, egy szótárt még én is átlapoztam közben, mert vannak egyes szavak, amikkel még soha sem találkoztam még angol nyelven.
  Annyit mondhatok, ha kinyitod a könyvet, akkor egy olyan kaput nyitsz ki ami elkalauzol mesevilágba... Egy kicsit modernebb világba. :P

Kacor
A történet:
   Mindenki várja a 16. születésnapját. Mindenki képzelget már arról, hogy milyen lesz. Mindenki ismer már olyan történeteket, hogy a 16. születésnapján megváltozik minden. Új ajtók nyílnak ki. Általában a mostani és még sok-sok történet a 16 évesekről szól... Mert azt rebesik, hogy abban a körben születnek meg az igazán nagy szerelmek.
   Meghan Chase is ismerte ezeket a történeteket. De soha sem hittem nagyon ilyesmikben. Már alapból azt hitte, hogy az élete egy nagy csődtömeg... De a 16. szülinapja nem csak erről szólt. Mi lenne, ha a szülinapodkor elkezdenél látni dolgokat. Mint például egy gyönyörű idegent egy fekete lovon, legjobb barátodnak hegyes füle van és a kisöcséd már nem is tűnik olyan aranyosnak. Eltüntetnéd mindezt vagy inkább élnél a látás következményeivel?
   Meghan tudta mit tegyen. Nem volt számára kérdés az, hogy vissza akarja kapni az igazi kisöccsét. Mégse számított arra, hogy be kell lépnie a tündérek birodalmába, és megtapasztalni mindent ami ott van benn. Ha átlépsz a kapun, akkor már nincs visszaút. Ha átlépsz abba a birodalomba az életed már nem csak a te kezedben van, elkezdődik valami, valami megállíthatatlan. Elkezdődik a kaland!
    A történet onnantól kezdve el kezd pörögni. Szerencsére nem olyan követhetetlen tempóban, mégis olyan dús a cselekmény, hogy az már sok egyszerre. Ezért ajánlatos nem egy ültében kiolvasni, mert az a sok információ az rengeteg egyszerre. A történet hol itt, hol ott folytatódik. Birodalmakon át kalauzol, királyságok, labirintusok, bányák, sivatagok. Meg persze rengeteg mitikus élőlényt is megismerhetsz. Egyesek jók, mások kevésbé.
   A történetben inkább a kalandon van a hangsúly. Inkább akciódús. De megtalálható benne az a kis szerelmi szál is ami kezd kialakulni. Sokszor nem vehető mindig észre, sokszor el se hiszed, hogy van egy egyáltalán szerelmi szál... Pedig kötetről kötetre egyre erősebb. Valahol már nem is tagadhatod! :D Ha a szerelmi szálra vagy leginkább kíváncsi akkor olvasd csak nyugodtan, mert egy adott ponton megőrülsz olyan érdekes minden!
   A szereplők rendkívüliek. Részről részre fejlődnek és meg kell mondjam. Hogy a harmadik részre már mindenkit teljesen megszerettem, ami ritka kincs. :D
 A történet mozgalmas, soha sem tudhatod éppen hol csöppennek ki. Hogy épp mire számíts. Lehet jól sül ki, lehet nem. Egyik ajtó ide nyit a másik oda. Pláne, ha egy el-el tünedező macskát kell követned... Te tudnád követni a történetet? Ott lennél Maghen helyében? Lennél a tündérek között, akik csak egy játékbabának tekintenek? Éreznéd azt, hogy kinevetnek? Hogy épp olyanba lettél szerelmes akibe épp nem kellet volna? Hogy bármilyen ígéretet is tettél muszáj teljesítened? Egyességet kötnél az ellenséggel, hogy visszaszerezd a kisöcsédet? De úgy, hogy a tét amit fizetned kell nagyon hatalmas? Választanád a tündéreket? Neked fontosak lennének egy idő után?

A sorozat, kiegészítő kötetek és a másik történet :)
 Te belecsöppennél ebbe a világba? Hiszel a tündérekben? Igen? Akkor ne hezitáljál!

A borítók:
  Pompásak! Tökéletesek! Az eredetit kaptuk meg, ami olyan tündéres, annyira illik az egész hangulathoz! Csak rá kell nézni a borítóra és percekig csak nézed, simogatod, mert egyes helyen kiemelkedik a borító vagy éppen fényes. A hátoldala is valami mese! Szerintem Olyan mesés, mint mag a mese is! :)

  Ettől a történetről nem kell félni! :) Soha nem is szabad. Persze, nem az egész egy happy történet, mint mindenben itt is bekövetkeznek a drámai részek. De felejtsd! Ez olyan, mint egy mese! És mik vannak a mesékben? Hát rengeteg happy end...

  Az Írónőnek vannak még más művei is, mint ez a sorozat és nemsokára meg is fog jelenni egy másik története, amit már várok. És a Vastündérek mellet van egy pont evvel a témával, helyszínnel foglalkozó másik sorozata, éppen Meghan öccséről szól! :D Amiben megtudhatjuk mik történtek szeretett szereplőinkkel, miután befejeződött a sorozat! :D

                 A történet annyira jó, hogy simán megérdemli az 5*-ot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése