Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. július 24., csütörtök

A Mennyország tizennégy darabja- Rachel Vincent: Shifters


                                                                   Én és a könyv:
   Ezt a sorozatot az elsők között kezdtem el... Körülbelül 2 évvel ezelőtt, talán több ideje. Először olvastam az SzJG-t, aztán valami okkultikus izét, Alkonyat, Helena ... Aztán Ez! Még mindig emlékszem, hogy már az első oldaltól kezdve teljesen elkápráztatott az egész. Szerelem volt első olvasásra! Még éjszaka is fenn maradtam, annyira megszerettem az egészet... Csak akkoriban még eléggé sok volt nekem úgy egyszerre. Mert azért, még most is elismerem, hogy a sorozat első része aztán nem piskóta. Vagy csak még mindig bennem vannak ugyan azok az érzések?
  Az első rész újraolvasási listámon van, mert akarom tudni, hogy ugyan úgy érintene, mint akkor. Szerintem nem... Miután befejeztem, még hónapokig áradozni tudtam róla, hogy milyen fantasztikus, magamban pedig megfogadtam, hogy csak 2 év után fogom folytatni. Aham... Persze!
   Már a következő nyáron nekileselkedtem a folytatásnak, mert már nem bírtam tovább magammal. Nekem szükségem volt erre a fantasztikus világra. És rájöttem, hogy talán az első rész ér egy nagyobb ütés ként, aztán minden simán megy... Ahogy ez a sorozat tud simán menni. Mert adrenalin, izgalom van bőven! Ilyen szereplők és helyzetek mellett, nincs egy perc nyugtod se , mert magával ragad a sodrással és csak mész vele. Nem tudsz az árral szemben úszni. Képtelenség!
   Sokaknak nem jött be ez a sorozat sajna... De voltak jó páran, akik teljesen beleszerettek ebbe a világba. Köztük mondhatom jómagam is, aki épp rágja lefele a körmét, hogy végre a karmaim között tarthassam az 5. részt, ami nemrég jelent meg a Könyvmolyképzőnél. Tehát aki belevág a sorozatban, eléggé szép szám részekkel nézhet szembe, amik szerintem nem elégek... Több kell! És több! A sorozat pedig csak 6 részből áll. Nemsokára befejeződik...  Attól még mindenki reménykedik benne, hogy az Írónő fogja magát és annyi idő után elkezd kitalálni még kis érdekes folytatást! Én csak szurkolni tudok neki! :D
   Most be kell valljak valamit, amit eddig még soha sem mondtam ki... Igazából csak a 3. rész elolvasása után jöttem rá, hogy számomra ez a sorozat fontos, hogy nekem ez a sorozat egy kedvenc! Igen, tudom. Kicsit vicces. De így van. xD Imádtam az első két részt, mégse gondoltam még bele, hogy én imádom ezt a sorozatot... Mikor rájöttem, hamar a Moly-on be is jelöltem kedvencnek. Mert ezt nem imádni képtelen vagyok! Szerintem leginkább a főhősnő játszik szerepet abban, hogy élvezni lehet az egészet, akkor most el is kezdeném bemutatni! :)

A történet:
   Faythe egy egyetemre menekült a kötelezettségek elől. Főhősünk soha sem volt nagyon oda, ha meg volt kötve, meg volt szabva mit tegyen. Szabad akar lenni, független. Csak hát... Ez eléggé nehéz munka egy Alfa lányának. Mivel a vérmacska nők, eléggé kevés születik. Csak az két vérmacska között születik, és akkor is csak a 4.-5. gyerek lány. Ezért a lányok férje örökli az Alfa címet... Igen. De mi van akkor, ha éppen az a vérmacska, nem akar megházasodni?
    És itt kezdődik minden. Faythe. A legjobban imádott főhősöm. Azért ment el az egyetemre, hogy minden elől elmeneküljön. Hogy legyen egy normális élete, amennyire csak megteheti. Mivel nem hagyhatja el az apja terültét és folyton vigyáz rá egy kandúr. Mert nagyon értékesnek számít....
De mi van akkor, ha baj történik? Mi van akkor, ha érte jöttek, hogy haza vigyék, a biztonságos helyre? Mi van akkor, ha valaki a vérmacska nőkre vadászik, és már nincs biztonságban? És tegyük a cseresznyét a jéghegy csúcsára! Vajon mi történik akkor, ha éppen az a kandúrt küldik, aki pár évvel ezelőtt oly sokat jelentett Faythe életében... Lehet, hogy még mindig?
  De álljunk meg csak itt! Mert Faythe-ről beszélünk, aki igen is kiáll magáért, harcolni akar! Mindent meg is tesz azért, hogy segítsen... Mégse gondolta volna, hogy ennyire bele fog merülni a dologba és naggyon közeli szemlélője lesz a történteknek...
    A sorozat folyton pörög, az egyik pillanatban egy kandúr orrát töri be, a másikban pedig egy házassági ajánlatot von vissza, vagy épp olyankor jártatja a száját amikor nem kell, vagy szenvedélyes játékba kezd... Ez a csaj megállíthatatlan!
  A könyveket kinyitva olyan csavarokat találsz, amik még az utolsó sejteket is az elmédben nagyon megmozgat. Valamikor annyi szál fut, hogy csak kapkodod a fejed jobbra balra. Igazán kis zűrzavaros kis sorozat azt meg kell mondjam előre, ha belekezdel a sorozatba és igazán megkedveled, akkor a folytatásokat addig nem tudja még egy drága kis UFO-ka se kicibálni a kezedből egy lézerrel sem... Áh! Ha nagyon benne vagy a történetben akkor csak az létezik. Csak te és vérmacskák csavaros és politikával teli világa.... Jaj, azok a sok szabályok! Azok már a fülemen jönnek ki. Komolyan, simán lehetne pályázni egy helyre, mert már mindent megtudsz róla és a szabályokról. Bármilyen furák is egyes szabályok, ha megszeged akkor megjárhatja a kis macskapopsid!
  Az akciókon kívül lehet számítani egy szintén ugyan olyan csavaros szerelmi szálra, vagy már háromszög? O.o Itt bármit kinézek a történetből. De visszatérve... Te! Jó! Ég! Ennyire csavaros, bonyolult szerelmi szálat még nem olvastam! Annyira csavaros, furfangos, hogy még jobban összekavarni azt már nem lehet, vagy már a lehetetlent is elköveti... Mindenesetre Team Marc vagyok! :)))
   A történet igazán rendkívüli és különleges, maga az , hogy vérmacskákról szól, egyedivé teszi az egészet. Az egészhez hozzájárul érdekes és tökéletes szereplők, veszélyes és döbbentő helyzetek, rengeteg bunyó, beszólás, érzelmek és megkapjuk ezt a remekművet! :D

A borítók:
  Milyen szerencse, hogy pont az eredeti borírókat kaptuk, mert attól tökéletesebbet találni? Hát szerintem felér a lehetetlennel. Igazán szemet gyönyörködtetőek, és olyan jól tükrözi a hangulatot! Az, hogy mindegyiken rajta van Faythe , akit pont úgy képzelek el xD , és azok a kis karmolások még szebbé, még élethűbbé, hangulatosabbá varázsolják az egészet! :) Ezek a borítók a kedvenceim között vannak, mert annyi ideig tudnám nézegetni...

   Összességében ez a sorozat, szerintem különleges. Persze mindegyik az, de ez nagyon más. Ilyet százas, hogy még nem olvastál. Mert vérmacskás könyvekről, ezen kívül még nem hallottam! És valljuk be, ennél jobban ezt nekünk leírni képtelenség!  Az egész tökéletes úgy ahogy van. Van egy halvány meseszerű benne, mégis ott az a csúnya és gonosz valóság ami folyton mindenbe beleszól és álmokat tör szét... Ezt olvasva, már sokszor reálisan látom, a szereplők annyira, de annyira emberiek. Folyton mondják, hogy ők mások... Mégis, pont olyanok minden szempontból. :D Kivételes sorozat! *-*

   Rachel Vincent ezzel a sorozattal vívta ki magának a figyelmemet és sok-sok rajongóét. Le a kalappal előtte, mert ezt kitalálni.... OMG! Sokszor nekem fájdult meg a fejem olvasás közben a csavarok miatt. Nem lennék az Írónő fejében, az már szent! :)

   Ez az egész nagyon megérdemli az 5*-ot! Kivételes történet, kivételes szereplőkkel, egy érdekes Írónőtől!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése