Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. március 16., vasárnap

A hét fő bűn könyvekbe foglalva

   Az ötlet egyik általunk követett blog után jött: Nancy Könyvei / Book Heaven- a könyves mennyország –blog


  KAPZSISÁG — Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
  Lala: A legolcsóbb az azt hiszem ez: George Orwell: Állatfarm. Igaz, hogy nem én vettem, hanem anyukám, de akkor is ez a legolcsóbb. Még az Aldi-ból hozta és valami 1000 forint alatti pénzösszegbe került. A legdrágább pedig Rowling-tól a Harry Potter és a Halál ereklyéi. 4980 forintba került.
   Lunea: A legolcsóbb könyves, az tényleg siralmasan olcsó volt. Az pedig nem más mint J. L. Smith: Vámpiranplók 1, 2, 3 és 4-dik kötete volt , amit használtan vettem meg ugyan , de nem néz ki egy cseppet se annak , darabját 4 lejért , ami átszámítva kb. 267 ft körül van. A legdrágább könyvem pedig SzJG Kalauz volt. Hát pontosan nem tudom mennyi volt. Mert már egy jó ideje vettem , csak annyit tudok , hogy anyum nagyot nézett mikor megvettem... :)

  HARAG — Melyik szerzővel állsz utálom/szeretem viszonyban?
  Lala: Ezt jól át kell gondolnom. Hmmm.... Szerintem Leiner Laura az. Tudom, egy évvel ezelőtt még éltem haltam érte és a könyveiért. Még a SZJG 8 dedikálásán is voltam. De ma már nem vagyok az az elvakult rajongója, ami régen voltam. Igazából nem haragszom rá semmiért, de valamit ide is kellett írni, és most azon gondolkodom, hogy mit magyarázzak ki ebből. Hát, szerintem nagyon hétköznapiak a történetei, és én ezt már nem szeretem. Ez bárkivel megtörténhet, ezért nem jó ilyent olvasni.
 Lunea : Ide tökéletesen Meg Cabot illik. Régebben ki nem állhattam az írónőt , de hogy miért? Azt mai napig sem tudom. Talán , mert lenéztem a túl csajos könyvei miatt , pedig egyet se olvastam közülük... Ezért volt olyan nehéz elkezdenem az Elhagyatva könyvet. De annyira megtetszett , hogy mára teljesen megbékültem vele. :D

  FALÁNKSÁG —  Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?
 Lala: Igazából (sajnos) még egy könyvet sem olvastam el 1-nél többször. Most lehet hogy nagyon sok moly a pokolba kívánna engem ezért, de sajnos ez a szitu áll fönn. De azért fölsorolok pár könyvet, amiket úgy faltam, hogy ki sem bírtam mögülük nézni. Karen Thompson Walkeről a Csodák kora is egy ilyen volt. Igazi dísztópia, és egyszerűen nem bírtam letenni. Magával ragadott. Teljesen. Emlékszem, hogy még a mamámmal vettük tavaly hegedűóra után, mert nem volt olvasnivalóm. Nem bántam meg, hogy akkor beugrottunk a könyvesboltba. :)
Egyik évzáróra (a gyönyörű bizire) kaptam meg anyától Mary E. Pearson, Az imádott Jenna Fox című regényét. Ezt két nap alatt elolvastam. Nem is csoda, hogy már annyira megszerettem a sci-fit. Nagyon tetszett, és nem érdekelt semmi más. Egész nap a mamámék bőrfotelében csücsülve olvastam. A keresztanyám meg a szememre hányta, hogy miért nem olvasok valami vidámat? Nem szabad ilyeneket olvasni. :P
  Lunea : Eddig még nem nagyon volt alkalmam könyveket újraolvasni , mivel most is több mint 150 könyv vár olvasásra. De egy könyv újraolvasását már meg is kockáztattam. :) Az pedig Julie Kagawa : Vaskirály c. könyv volt. Másodjára fura volt olvasni , de még mindig a legjobb tündérmesének tartom. :) De Laini Taylor: Füst és csont leánya c. könyvet mindig nehezen álom , meg hogy elolvassam. Befejezés után is az volt az első gondolatom , hogy még egyszer. Úgyhogy a közeljövőben meg kellesz említeni egy újraolvasást. Azt a könyvet olyan falánksággal faltam , amit még én sem ismerek meg. Anyum meg is kérdezte , hogy miért csillog annyira a szemem... Hát meghalnék azért a könyvért az biztos! :) Colleen Hunck: A tigris átka c. könyv újraolvasását is tervezem , mivel kb. ugyan olyan falánksággal faltam a könyvet. Már 3 kötetet elolvastam , ami kb. 600-600 oldalasak , talán több , de még mindig nem volt nekem elég. Emiatt a könyv miatt lettem visszavonhatatlanul szerelmes Indiába és a tigrisekbe... :)

 LUSTASÁG— Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?
 Lala : Tulajdonképpen nagyon nem is volt ilyen, de arra emlékszem, hogy Szabó Magda Tündér Lalá-ját hanyagoltam egy picit. Sokáig tartott az elolvasása. Többet nem tudok fölsorolni. :)
 Lunea: Most lehet nyugodtan megkövezni , mert van egy jó pár könyv amit hanyagolom. Ezek közül megemíthetem Dan Wells: Részben ember ,James Dashner: Az útvesztő, Vavyan Fable: Tündérlovaglás , de mentségemre legyen mondva az első kettőhöz , hogy suli időben nem tudnék elbánni egy ilyen könyvel , úgyhogy egy vakáció alkalmával el lesznek olvasva , de az utóbbira nincs mentségem. Egyszerűen túl lusta vagyok elolvasni...

 BÜSZKESÉG— Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha  nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
 Lala: Általában a Harry Potter szokott lenni. De ilyen még az Abigél és más szépirodalmi könyvek. Tudom, hogy a HP nem az, de valahogy... valahogy, na mindegy ez is közéjük tartozik és punk tum! És kifelejtettem egyet. Elisabetta Gnone Fairy Oak-ját.
  Lunea: Hmm.. Mindegyik könyvemről szívesen mesélek , de legszívesebben Colleen Hunck: A tigris átka  és a többi részét emlegetem , inkább a harmadik részt , mivel angolul olvastam.De egyben Gayle Forman: Wheres she went-et szoktam még emlegetni , meg azokat a melyeket román nyelven olvastam. Így szeretem megvillogtatni a nyelvtudásomat. :)


 BUJASÁG— Mely tulajdonságokat találod a legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben? 
  Lala: Egy férfi karakterben nagyon vonzónak találom, ha nincsen rövid haja a krapeknek (na jó, ez lehet hogy hülyeség, de én így gondolom). Ha szép szemei vannak, nem nézi le a nőket, és romantikus lélek. Szeretem ha magas, és vékony, és mily meglepő, nem bírom a kockahasat, tehát egy nem kockahasú fiú nagyon ,,vonzó" tud lenni. 
A női karakterekben szeretem a talpraesettséget, a találékonyságot, és a természetes szépséget, vagyis a sminktelen arcokat.
  Lunea: Egy férfi karakter legyen magas , hosszabb hajú, magabiztos, erős és gyönyörű kék szemei. Nah , meg mutassa is ki , hogy van ereje, meg ne legyen annyira nyálas, de attól még lehessen szeretni és legyen még izmos. Ha ez mind megvan benne nyert ügye van. :) De ami még a legfontosabb legyen meg az a kis piszkos humora , amivel az őrületekbe tudja kergetni a nőt... A női karakter legyen talpraesett , legyen harcoslélek , egy tökös csaj , bátor és tök normálisan és higgadtan be tudjon szólni bárkinek. :)
 
 IRIGYSÉG— Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
  Lala: Bármely Rowling-könyvet, és pillanatnyilag Saskia Sarginson Ikrek című művét és Tolkien Gyűrűk Urá-ját.
  Lunea: Huh , az nagyon sok van. :) Inkább el sem kezdem , mert akkor soha sem állna meg a sor. Egyszerűen sok-sok könyvet meg szeretnék kapni és ha választani kellene eléggé sok időbe kerülne. :D Talán a legfontosabak ezek: Lauren Kate : Boldogság , Becca Fitzpatrik: Finálé, Vivien Hollowey: Pokoli szolgálat , Wendy Higgins: Angyali gonosz, Moira Young: Vérvörös út.








Lala és Lunea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése