Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. február 9., vasárnap

Gimesi Dóra - Jeli Viktória - Tasnádi István: Időfutár

Fülszöveg: ,, Hanna nemrég költözött Budapestre, minden szokatlan: új lakás (egy hetedik kerületi gangos bérház), új iskola (a Sigray), új tanárok, és persze új osztálytársak.
  Ha ez még nem lenne elég: úton-útfélen egy fura öregemberbe ütközik, megbolondul a számítógépe… és az egésznek valahogy köze van ahhoz a rozsdás körzőhöz, amit az utcán talált.
Vajon miért kell mindenkinek ez a körző? Mit akar vele kezdeni Sándor, a vén ócskás, és miért nem tud Hanna sem megválni tőle? És mi köze mindennek Bécshez, a Sakkozó törökhöz és Bujdosónéhez, a töritanárhoz?
A rejtélyek kinyomozásában segít Hannának Zsófi, a szuperokos szegedi barátnő, és Tibi, a kicsit lassabb eszű, de hűséges osztálytárs. A kalandok szüneteiben pedig arra is van idő, hogy barátságok szakadjanak meg és szülessenek újjá, no és persze szerelmek is szövődnek…
A Gimesi-Jeli-Tasnádi-trió rádiójátéka végre regényformában is!
Letehetetlen, izgalmas, vicces, mai!"

Már találkoztam ezzel a könyvvel életemben. Nyáron a táborban olvasta a barátnőm, és anyukám egy másik barátomnak ezt vette karácsonyra. Mondhatom, nagyon elszontyolodtam. Biztos voltam benne, hogy én is megkapom. És igen, ott várt rám a fa alatt. Húzogattam a szám. Nem akartam elolvasni. Csupa előítélet voltam, mikor belekezdtem. Kellemesen csalódtam....
Egyszerűen  fantasztikus volt! Ehhez hasonló időutazós könyvet még soha nem olvastam! Már az első oldaltól kezdve izgalmas volt. Végig drukkoltam Hannáéknak, hogy sikerüljön nekik megszerezni a körzőt. Voltak dolgok, amik nem úgy alakultak, ahogy én azt előre gondoltam, de nem nagyon bántott, mert ez csak csavart az eseményeken. Alig bírtam letenni a könyvet. Még órákon is olvastam.
Mindenkinek ajánlom figyelmébe, aki szereti a kalandokat, és a letehetetlen könyveket!

Pár gondolat a pár szereplőről:
Hanna: Talpraesett egy személyiség, mindig lehet rá számítani.  Kalandvágya szemérmetlenül mutatkozik meg a könyv lapjain.
Zsófi: Ahogy a fülszöveg is írja: ,,szuperokos". Mindenre van valami ötlete. Segít, ha tud. Úgy ismeri a számítógépet, mint a saját tenyerét. Szívesen lennék Hanna helyében.
Tibi: Az elején alig szól valamit, így nem nagyon jöttem rá, hogy ő egy oszlopos karakter lesz a történetben. ha ő nem lenne, ezek az oszlopok beszakadnának.
Sándor: Már az első lapoknál volt egy halvány sejtésem, hogy ő egy időutazó. A levélben található ts-vel kezdődő szóból és a régies nyelvhasználatából gondoltam.
Felemásszemű: Mérhetetlenül gonosz és ,,kincséhes".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése