Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. február 4., kedd

Colleen Houck A tigris küldetése (Tigris 2.)

 Fülszöveg:
        Hazatérve Oregonba Kelsey megpróbálja újra összeszedni széthullott élete darabjait, és elfojtani Ren iránti érzelmeit. Ám a veszély ott leselkedik a sarkon túl, arra kényszerítve a lányt, hogy visszatérjen Indiába, ahol útra kel, hogy teljesítse a második küldetést ezúttal Ren fekete, rosszfiú öccsével, Kishannal, akit szintén sújt a tigrisátok.
Telis-tele halálos veszedelmekkel, mágikus álmokkal és a szív választásaival, A tigris küldetése a triót még egy lépéssel közelebb juttatja annak az átoknak a megtöréséhez, amely hármójukat összeköti.
    Véleményem:
         A legelső résztől még nagyon huzótszkottam, folyton tologattam az e-book-jaim között jobbra balra. De egyszer bátorságot merítettem és elkezdtem. Igazából azért tartottam tőle , mivel egy kaland regényre számítottam , amiben minimális a szerelmi szál... És meg is kaptam az elvárásaimnak megfelelően , csak éppen nagyon megimádtam! :) így már nem volt kérdéses , hogy a második rész a polcomra kell és nagyon rövid időn belül kell megszereznem. :D
    Alig vártam végre leüljek és olvassak a könyvből, mint sok nagy kedvencnek ennek is volt egy különleges szám ami nagyon megadta a könyv hangulatát (Selena Gomez: Come and Get it gyülölöm a pop zenét , de ez nagyon kivétel , mivel olyan Indiai hangulatú). Sokat hallgattam , és mikor oda kerültem , hogy olvassam...
     Az első két fejezetett , ismerhetjük az elsőző kötetből , mivel kaptunk ismét egy kis iezlitőt a következő részből... Habár szinte nem mondott el semmit... Mégis fontos szerepe volt. A könyv eleje , eléggé érdekes volt. Nagyon átlagos hangulatú , kicsit nagyon szomorú és vicces egyben , ahogy Kells próbál barátot szerezni... Talán a fiúk közül Li-nek lett volna esélye... És itt jön képbe az a bizonyos , DE eljön a karácsony és Indiából egy nagyon érdekes ajándék ... Hmmm.
   A történet itt kezd el igazán ismét bonyolódni , Kells próbál dönteni , ki mellet kössön ki , mint barátnő. De szerintem ez nem kérdéses. :) Azok a csábítós-randizgatós-üzenetecskés , részek talán a könyv egyik legjobb részei. Annyira viccesek és jók voltak olvasni. Sokszor elgondolkodtam , hogy ez nem egy kaland regény kellene legyen? , mert nekem  egy kicsit talán túl nyálasra sikerült... Hát tévedtem , mert ahogy az idő telik , úgy jönnek az új fonalak , melyek még jobban összegabaítják a történtet. Végül Kelsey visszamegy Kishannal Indiába , megmenekülve egy támadás elől , ahol hátra kellet hagynia élete szerelmét...  Itt az időt egy kicsit felpörgették , pár hónappal , azalatt Kells megtanul harcolni egy mértékig és képpeségével is elgyakorolgat... De ott van még az az átok , amit meg kell trönie, hogy kiszabadítsa végül a fiúkat a tigrisbőrből.
    Kelsey ezt az utat Kishannal teszi meg. Ez a kaland kicsit sokkal másabb volt. Azt gondolnánk , hogy az elején szörnyüség történik és ismét jön az unalmas , várás a kalandig. Ehelyet , az út folytatódik. :D Egy csodálatos helyre érnek , ahol minden békés , minden állat , tényleg minden állat növényekett eszik és békében él , mindenkivel.  Sajnáltam , hogy csak felületes leírásokat kaptunk a helyről... Én örültem volna , ha kicsit jobban , mélyebben mutatja be a helyeket az utazás során... Valahogy mindig a szerelmi szálon volt a legnagyobb hangsúly, ami a könyv utolsó lapjáig eltartott.
    A küldetés teljesítése , eléggé hamar befejeződött  és érdekes próbákon mentek keresztül , amiken sokszor én magam , nem bírtam megülni , hogy nah mi lesz. :)
     A végefelé , jön egy kis harc , ami felpörgette az egész könyv hangulatát. Habár sokszor kupánütöttem volna Kelsey-t , hogy annyit tötyöm-pötyizett , de azért jól tartotta magát. A történet itt szinte felpezsdül, ezt a rész biztos egyhuzamban olvasod ki , mivel annyira leköti a figyelmedett és miután megtörtént a megmentés , már tűkön ülsz , hogy mi van. Elkezded sejteni halványan , az igazi helyzetet , de mindig próbálod tagadni , hogy nem-nem. Ren , biztos nem.... De.Mégis. Az utolsó két fejezet ütős volt... És nagyon , hogy már nekem szakadt meg a szívem... Szerencsére vagy szerencsétlenségre kaptunk egy pici morzsácskát a következő részből... ami nagyon nagy spoiler volt , olyan fokpontott árult el , hogy az már hihetetlen , igy kénytelen voltam angolul beszerezni a kis drágaságot , mert máskülömben a körmeimmel kaparnám a falat kiváncsiságomban. Hiába több mint 600 oldalas a könyv... Nem elég! Csak egy ajánlat: Akkor kezd el , ha már a kezedben van a harmadik rész is , máskülönben csak magadnak okozol hatalmas nagy kínokat. :)
     Fura volt ebben a részben elképzelni a szereplőket , mivel az első részben , külsőre talán 16-17 évesnek képzeltem el őket , ebben pedig... huh nagyon sokat fejlőttek. Kelseyt nőiesebbnek és magasabbnak , mig a fiúkat izmos pasiknak. :) Kelsey észrevehetően egy picikét fejlődött, sajna nem vevődött annyira észre a sok rinya miatt... Ren abszolút kedvenc , habár a végénél nálam nagyon kihúzta a dugót és mérges vagyok rá, hiába. Szerintem nem tudok rá haragudni , hábár már összeraktam , hogy kb. mi van, akkor is , annyira imádom az ő kék szemeivel és fekete hajával mégegy könyves álompasi... . Kishan pedig egy olyan , szeretem is , meg nem is. Idegesített , meg el is tűrtem. Nekem nagyon semleges volt , pedig mindig mindenhol ott volt... Valahogy engem nemfogott meg az ő jelleme...
     Egy dologban csalódtam csak a könyvvel kapcsolatban , az pedig az , hogy kevés volt India leírása. Szó szerint átugrotta őket. Pedig ez volt az egyik nagy ok , hogy annyira szerettem. Szerncsére a mítoszok és legendákból nem fogytunk ki és szerintem ebben a részben többet is kaptunk , amiért kivételesen örülök és egyben kicsit ki is lettem engesztelve a gyönyörű tájleírással kapcsolatban.
    Azt kell mondjam Colleen Houck ismét megcsináltad! Ismét elraboltad a szívem Indiával! :D
Kedvenc szereplők:  Mr. Kadam , Ren
 Nem kedvelt szereplők:: Kishan( de ő csak félig meddig van itt)
 Kedvenc rész: Minden bizonnyal a végén az az akció a tigris kiszabadítása! :)
Nem kedvelt rész:  Medencézés Kishannal.
  Nálam a könyv 5*-ra teljesittett , egy nagy *-al mellettte. Abszolút kedvenc! :D


Lunea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése