Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. január 31., péntek

Kelly Creagh: Nevermore - Soha már (Nevermore 1. )

 Fülszöveg:
      „Az író egy lépéssel mindig az olvasó előtt jár, amitől a Soha már egy olyan könyv lett, amiben könnyű elmerülni, rágódni rajta és ízlelgetni.”
–New York Journal of Books
Isobel Lanley, a pom-pom lány elborzadva veszi tudomásul, hogy Varen Nethers-szel kell megírnia az angol dolgozatát. A dolgozat leadási határideje hihetetlenül igazságtalan módon a rivális focicsapat elleni nagy mérkőzés napjára esik. A hűvös és tartózkodó, cinikus és éles nyelvű Varen már az elején tisztázza, hogy a dolgozaton kívül nem akar a lánytól semmit. Isobel azonban hamarosan kifogásokat kezd keresni, hogy Varen-nel találkozhasson, miközben egyre jobban elszakad barátaitól és az erőszakos és féltékeny barátjától. Isobel egyre mélyebbre merül Varen álomvilágába, ami a jegyzetfüzetébe írt sorokból kelt életre, egy világba, ahol Edgar Allan Poe félelmetes történetei válnak valóra.
Ahogy egyre jobban felfordul körülötte a virág, Isobel felfedezi, hogy az álmoknak és a szavaknak sokkal nagyobb az erejük, mint azt gondolta és, hogy a legijesztőbb valóság az, amit az elme annak hisz. Képes lesz megmenteni Varent az Őrülettől, ami fogva tartja őt vagy mindkettőjüket felemésztik Varen rémálmainak árnyai?
     Vélemény:
   Tűkön ülve vártam a könyv megjelenését. Már azon gondolkodtam , hogy az amerikai keresztanyumat megkérem , hogy szülinapomra szerezze be nekem. De megláttam , hogy ki fogják adni magyarul és Vörös Pöttyös lesz... , nagyon közel álltam a visításhoz. Mégse tettem , mert nem szoktam visítani csak akkor fogok , ha megjelenik majd filmben :).
    A könyvet egyszerre kaptam meg 3 másik nagyon várt könyvel , amely között ott volt még egy kedvenc könyv folytatása... Mégis ezt kb. 5 percig ölelgettem és néztem a sexy boritóját (élőben egy kicsit sötétebb).  A mércéjét is nagyon magasra tettem , nem is melékszem mikor tettem utóljára ilyen magasra és azt kell mondjam , hogy elérte! :) Habár voltak oldalak , amiket egy kicsit untam , mégis annyi meglepetéssel volt tele és annyira élvezetes volt olvasni... Nah meg , annyi gót elem volt benne. *.* :)
    Az első rész egy Poe-s rész , melyben fura eltünése körülményeit vázolja pár mondatban. Engem kicsit megkavart az egész , csak kaptam jobra balra a fejem , hogy mi is van... De a második fejezettől bele csöppenünk egy izig-vérig pom-pom lány életébe , aki már alig várja a nagy versenyét. És pont mikor azon gondolkodtam , hogy ' vajon meddig huzza , szánalmas életét , mig be nem következik az igért dolgozat?', mely válaszát már szinte a következő oldalon megtaláltam. Mert a történet egyből belecsöppent a sűrűjébe! :)
   Isobel a csupa rózsaszín lányt összepárosították egy dolgozathoz Varen-nel aki egy gót srác , nem nagyon beszél , szinte észre se veszik.... És innen kezddik az a nagy bonyodalom , már a legelején. Ezt nagyon birtam benne , mert nincs benne annyi tötyöm-pötyi rész és egyből belevág a dolgokba. Isobel , nagyon szégyeli a partnerét ,így mindent megtesz , hogy ez ne derüljön ki. Csak itt az a bibi , hogy  ebből adódik igazán a baj , mert általa ismert mindennapjai , szó szerint a feje tetejére állnak. Próbálja titokban megoldani a háziját Varennel , de mindig balhé sül ki belőle. Mégis annak ellenére , hogy úgy gyűlöli a fiút , kiáll mellete , ha ez azzal járt , hogy barátait elvesziti...
   A katőjük élete , itt kezd egymásba füződni , egy nagyon furcsa társaságot létesitve , mivel Isobelnek lesz egy váratlan barátja Gwen , aki egy hippi csaj. Sokszor nevettem mikor a suli ebédlői jelenetei voltak. Valahogy így kellet elképzelni , hogy: Egy totál gót srác , egy csupa rózsaszin pomponlány és egy hippi ül egy asztalnál és nagyon jól megegyeznek... Nekem itt beadta a kulcsot és sirásig nevettem magam...
    De a könyvnek a csupa nevetés és örömön túl , ott van még egy sötét oldala... Egy másik világ. Isobel furcsa dolgokat lát , fura dolgok történnek körülötte és Varen körül , ahogy egyre több időt töltetek , egyre több kérdés merül fel , egyre mélyebbre süllyed a veszélybe.  A könyv vége fele , azt gondolnánk a dolgozat beadva , minden happy... de nagyot tévednénk , mivel csak onnan jön az igazán fekete leves. Minden bonyolódik , titkokra fény derülnek , rengeteg kérdést megválaszolnak és rengeteg kérdés marad megválaszolatlanul. A végére nagyon fel kell készülni , mind lelkileg és érzelmileg , mert én mondom , nem piskóta... De az utolsó két fejezet (ide az utószó is beletartozik) , annyira , de annyira arra késztetett , hogy olvassam tovább , hogy azonnal meg kell szerezzem a második részt... Így , most bármit megtennék , hogy folytassam és fura , de nagyon-nagyon várom a kövi részt , szerintem talán ezt az első rész is felülmúlhatja. :) Talán...
   Isobel , szerintem egy nagyon aranyos kis pomponlány , aki nagyon naiv és hiszékeny. Sokszor kiáll az igazáért és mindent megtesz , hogy elérje amit igazán akar. Nagyon mozgékony és mindenen a mozgás. Voltak pillanatok mikor nagyon sokat hezitált , olyankor már ráordítottam volna. :) De úgy alapjában véve , nem nagyon vevődik észre rajta , hogy ő az a mindent tudó-okoskodó , aki mindenkitől erősebb.... mégis kulcsfontóságú a szerepe. Varent pedig imádtam , az első perctől talán , mert gót. Sok meglepetést okozott és egy nagyon nyugis srácnak tünt , aki csak ritkán szólal meg , de akkor is egy fél évet kell várni mig kinyög valamit... Nekem talán egy kicsit mintha nagyon érzelgős lett volna, de annyira megkedveltem. :) Örültem volna , ha többet kapunk belőle , remélem ez idővel változik... A második rész , szerintem olyan lesz majd mint a többi második rész , a főhős pasija picit eltünik....
 Szereplők: 5/5- Nagyon jól voltak kidolgozva , mind megtartotta az elején lévő szinvonalát. :)
 Cselekmény: 5/5 - Nagyon prögős volt , de néhol-néhol kicsit sokat időzőtt, mégis sokszor alig tudtam köbvetni , hanyadán is láunk. És ez nagyon tetszik. :D
  Helyszin: 5/5 - Juj , nekem mind nagyon tetszett... Egytől egyiket imádtam és próbáltam mindet elmémeben mégjobban megeleveniteni. Sok egyedi volt és hihetetlen... :)
  Borító: 5/5 - Szerintem ez eddig talán az egyik legszebb borító amit láttam. Szerintem tökéletes , és nagyon összefügg a történettel... xD
 Olvasási hangulat: 4/5 -  Mint említettem , voltak egyszer-egyszer olvasás közben unalmasabb részek , amikor zenét se találtam hallgatni hozzá , meg akkor már ránéztem mennyi is van még... De mégis sokszor annyira , de annyira belemerültem , hogy a suliba is cipeltem azt a nehéz könyvet és órán titokban olvastam... :)
 Nálam a könyv csak 4,5*-ra teljesitett. Helye van még a kedvencek között is. :)


  Egy kis idézetfalatkák. :D

1. "-De ha bármi történik vele , enyém a lelked."

2. " – Húsos szendvics. – mondta ki végül.
– Hmmm… – felelte kételkedve a srác – Nyugodjon békében."

3. " (…) csak tőled függ ,mi lesz a vége."

4.  "  -Ha nincs út , akkor teremts egyet!"


Lunea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése