Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. január 17., péntek



Reménytelen szerelem


Az idő eltelt, a nap fölkelt.
Nem is tudom már vagy hányszor,
Legalább pár ezer-százszor.


Ő felnőtt én meg itt maradtam,
Egyedül a nagy katlanban.
Nem tudja, hogy létezem,

Sejtelme sincs szerintem.
De úgy érzem, hogy engem lát,
És nagyon is komál.

Ha nem így van, hát m legyen?
Élem tovább életem és rágondolom naponta,
Mint a meleg otthonra.
                 



Címtelen vers


Szeme fény'sen izzik, kék.
Szinte olyan, mint az ég.

Szája komoly, de mégis,
Mégis vadóc, mint a szél.

Mosolya forró, hívogat.
Kedvesen csillog, mint a nap.

Ruhája szerény. Ködös.
Pompája barna, mint a föld.

Kalapja régi, pipája fa.
Kabátja leér. Nem zavarja.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése