Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. január 10., péntek

Bemutatkozás

Ez a mi kis szerkesztőcsapatunk bemutatkozója. Mindenki olvassa szeretettel, már amennyire egy bemutatkozást szeretettel lehet olvasni. :P 

Lunea:
  A nevem Lunea , eléggé fura teremtés vagyok, és könyvek terén... , talán a 'nagyon válogatós' kategóriába sorolnám magam. :) Általában azt olvasom el amire nagyon vágyok , akkor szinte sose tévedek... Igen , ott a szinte. :) De úgy nagyjából élek halok a fantasy könyvekért , azon belül is a disztópiák , poszt apokaliptikus , dark/goth fantasy és a paranormal romace-ok a kedvencek. :) Nagyon hajtok még a romantikus könyvekre is , de azokat már nagyon megválogatom. valahogy a romantikus szálak a gyengéimmé váltak. :D
   A könyvek számomra a legmegnyugtatóbbak, ha nem olvasok akkor világ  vége #és nem csak nekem... hihi# . Az olvasás szerintem egy művészet , amit meg kell becsülni és őrizni...
   Lunea.

Lala:
A nevem Lala, romantikus lélek vagyok. Az iskolában cikiznek, mert stréber vagyok és szeretek olvasni. Pedig ez csak dicsőség! Szeretem a valóságtól merően eltérő dolgokat. Könyvekben mindent elolvasok (azért vannak kivétele, khm...), de legjobban a fantasy-t, horrort, ifjúsági regényeket(abból sem mindent azért), a romantikus és a szépirodalmi könyveket.Ha nem olvasok, valahogy bűntudatom van. Úgy érzem, hogy minden más csak időpazarlás. Szeretem még a csokoládét és a furcsa ruhákat. A rock-ot és a 70-es, 80-as évek zenéit kedvelem. Egyéb hobbik: kézműveskedés, zenehallgatás(nem olvasás közben)és írás. Nincs példaképem. Egyedi ember vagyok egyedi lélekkel.
Lala :)

3 megjegyzés: