Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. január 28., kedd

Kendare Blake: A rémálmok lánya ( Anna 2.)


Fülszöveg:  A Vérbe öltözött Anna folytatása Hónapok teltek el, amióta a vérbe öltözött lány, Anna Korlova becsapta maga mögött a Pokol kapuját, de Cas Lowood, a híres kísértetvadász nem tudja kiheverni elvesztését. Hiába mondják a barátai, hogy Anna miatta szállt alá, ő csak élőhalottként tengődik. A fiú tudja, hogy sosem talál rá a szerelemre egy élő lány oldalán, senki sem hasonlítható az ő halott Annájához. És csak őt látja mindenütt, vele alszik el és vele riad fel rémálmaiból. De valami nagyon nincs rendjén… Ezek nem képzelgések. Valahányszor megjelenik, látszik Annán, hogy a legválogatottabb kínzásokat kell kiállnia. Persze meg kell bűnhődnie tetteiért, de Cas úgy érzi, most rajta a sor, hogy viszonozza a lánynak, amit érte tett…

  Vélemény: Eleinte nagyon húzódzkodtam az elolvasássásától, mivel féltem a folytatástól , attól a bizonyos második résztől... és azt kell sajna mondjam , alig érte el az első rész színvonalát...
    A Vérbe öltözött Anna , nálam nagy számnak számít , mivel a szellemes sztorikat nagyon kerülöm, de Anna egyik kedvenc női szereplőim. Első perctől olyan jófejnek tűnt és nem egy olyan kényeskedő kislányka , neki igen is van ereje. :)
      A könyv első részében , egyből a cselekményben vagyunk , eltelt 6 hónap Anna Pokolraszálásától,  így Cas épp egy randin vesz rész... ami közben inkább egy hallott lányra gondol és ahhoz hasonlítja partnerét. Mint az első részben is , itt is már az elején történik egy szellemmel való harc, csak itt már ott vannak még Cas hű barátai, Thomas és Carmel.
   Cas és barátai a athamét hibáztatják a furcsa jelenségekért , Cas már szinte undorodik a késtől , mégis olyan sokat jelentt neki... Cas elkezdi látni Annát. Szinte minden hol , álmaiban is benne van. Érzi , tudja , hogy üzenni akar. Elkezd kutakodni , elkezdi felkesni a kapcsolatait , ahonnan kideritheti végre mi történik. Mit akar Anna , mit üzen ő....
    És a történet itt kezd el igazán élni. A szálak egyre bonyolódnak , egyre többen kérik Cas-t , hogy hagyja abba , mert veszélyes, egyre többen akarják megállitani egy akár véztes hibától. A főhős mégse futamodik meg , Anna szinte már a mindenévé vált , a gondolatai is szinte csak rajta járnak. Mégis csak Anna kérésére , kezd el mélyen eltemetkezni az ügyben. Csak ez a lökett kellet neki és már  a vágy , hogy vissza hozza , semmivel sem ér fel.
     Nehéz döntés előtt áll , mivel a barátai is belezavarnak az egész történetbe , felkavarják és egyhelyben tartják őt. Egy utazásra kell elszánia magát Cas-nak , mivel rájött , hogy az athamé lehet a kulcs mindenhez. Persze  maga az utazás is egy próba , amelyet Cas-ank ki kell állnia, mégis vakmerően neki vág mindennek. Semmit sem tudva a Rendről, de mégis megteszi , mert ott mindenre választ kaphat. Meg is kapja , csak éppen azt amire nem is számitott...
    A vége pedig... soha sem gondoltam volna , hogy ezt végnek lehet nevezni. Jó-jó , ez is egy befejezés... de mégis én egy sokkal jobra számitottam , szerintem ez egy olyan se nem drámai , se nem happy end és se nem egy olyan függővég. De mégis van benne mindenből. Ha pedig egy kicsit belegondolok , akkor ez a történet Annáról szól... Igy szerintem érthető.
    Maga a könyv számomra egy nagy meglepetés volt , rengeteg volt a váratlan pillanat és voltak vicces pillanatok. Habár megmaradt egy enyhe depis hangulata. Jobbra vártam és talán az is lehet , hogy ilyen magsra raktam a mércét vele szemben , mert hát az első rész egy hajszálnyira volt , hogy a kedvenceim között kössön ki... mégis ez egy kis csalódás volt... :/
    Cas egy nagyon öszetett szereplő , aki nagyon sokszor hezitál , mindig időre van szüksére és sokszor pedig nagyon türelmetlen , habár ez a vonása csak ritkán fedeződik fel. Mégis céltudatos és,, ha eldönt valamit , akkor azt véghez is viszi. :)
   Szereplők: 4/5 - Azt kell mondjam  Kendare Blake nagyon jó szereplőket alkotott, szerintem mind nagyon jól volt kialakitva , nem nagyon találtam bennük hibákat , mind olyan volt mint az elején. talán Cas lett egy kicsit tutyi-mutyibb mint az első kötetben... de attól még ő is nagyon jól szereplet. :)
    Cselekmény: 3/5 _ Nem volt olyan ütős mint az első rész , habár ez is tartalmas volt , de mégis olyan ... kicsit hiányosnak éreztem.
    Helyszín: 5/5 -  Nagyon szép helyek voltak még mindig bemutatva , és voltak egyes bizarr helyek is , amik nekem nagyon tetszettek , legfőképpen talán az az Öngyilkos erő , vagy valami ilyen volt a neve... :)
   Borító: 5/5 - szerintem tökéletes .nagyon jól bemutatja , a  könyv hangulatát. :)
   Olvasási hangulat: 3/5 - Ide kell hangulat...  Voltak pillanatok , mikor le se tudtam tenni , de valamikor már le tettem , magamtól , mert, egyszerűen eluntam....
  A könyv nálam csak 4*-ra teljesített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése