Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. február 8., szombat

Jus Accardo Touch – Érintés

 Fülszöveg:
Mikor egy idegen fiú száguld le a patak melletti töltésen, és épp a lába előtt ér földet, a tizenhét éves adrenalinfüggő Deznee Cross úgy dönt, kihasználja a lehetőséget, hogy felbosszantsa apját, ezért hazaviszi a titokzatos, jóképű, jégkék szemű srácot. De valami nem stimmel Kale-lel. Dez cipőjét hordja a zuhany alatt, lenyűgözik az olyan tárgyak, mint egy DVD, vagy egy váza, és mintha attól tartana, hogy a lány egy érintésétől elporladna. De egyszer csak megjelenik Dez apja, fegyverrel a kezében, és jóval többet tud Kale-ről, mint kellene. Dez rájön, hogy sokkal több van a fiúban – és az apja „ügyvédi irodája" is más – mint az elsőre látszott. Kale a Denazen részvénytársaság rabja volt – egy szervezeté, amely összegyűjtötte a „különleges" gyerekeket, akiket csak a Hatosnak neveznek, hogy fegyverként használja őket, egy egész életen át. Á, igen, és az érintése? Az halálos. Dez és Kale mindenre elszántan csatlakozik a Hatoshoz, hogy legyőzzék a Denazent, mielőtt azok kapják el őket és Dez apja rájön a legnagyobb titokra. A titokra, melyet Dez egész életében meg akart óvni. A titokra, melyért Kale ölne, hogy megóvja.
  Véleményem:
 Vártam is meg nem  . Nagyon semlegesek voltak az érzéseim a könyvel kapcsolatban , leginkább az keltette fel a figyelmem , hogy régebben (1-2 éve) olvastam egy véleményt róla és volt mellé idézet (az a csókos 2. Idézet :$) az annyira megfogott , hogy muszáj volt beszereznem. :D Persze , mikor meg is kaptam halogattam egy picit , mivel a fülszövegből nekem az jött le , hogy van egy adrenalin függő csaj és egy rossz menő pasi , aki sok mindenen ment keresztül... Aztán jönek azok a részek 'nem szerethetlek mert...' blablabla , aközben szakítanak és össze is jönnek a végén. Jah , igen . Közben meg kikészitik apucit és azt a fura válalkozását.
  Ahamm, persze. Egy csudát szól erről!  Dez igazán egy belevaló csaj , és az igazat bevalva az első oldalon komolyan , hogy azt hittem , hogy fiú... Mivel éppen 5 méter magasról akart leugrani egy gördeszkával. Persze evvel egyből elnyerte a tetszésemet és mikor haza felé indult és 'az égből elé pottyant' egy pasi. Komolyan sírtam a már a nevetéstől a főhősnő stílusán , pláne mikor a cipőét annyira védte... Ez a könyv teljesen felkészületlenül ért  és az egész így egyben.
   Miután haza vitte a fiút mint egy kicsi ártatlan kiskutyát Kale nagyon furán és viccesen viselkedett. Az elején nekem teljesen érthetetlen volt Kale viselkedése , de egy idő után megszoktam és leesett a atantusz.
   A menekülés után mind a ketten elkezdenek kutakodni , a bizonyos Kaszás után. Sok helyre küldik őket , innen oda és aztán vissza. Míg végül Dezéket el nem küldik egy olyan személyhez , akit régebben ismert és fájdalmas emlékei vannak vele kapcsolatban... És itt kezd igazán bonyolódni és csavarodni a történet , mind a szerelmi szál , mind maga az ügy. Sok kérdés merül fel , titkok követnek titkokat. A végén ahoz jutnak , hogy onnan kell kezdjenek mindent , amitől a legjobban akartak távol maradni. Vissza kellet menjen Dez a Denazenbe , mivel már több oka volt oda beszivárogni. Az elején azt gondolnánk , fog neki sikerülni ... Minden kezd happy lenni , ismét rengeteget nevetsz , aztán Bumm! vissza a kétségbeesésbe... Ami ad egy kis löketet az egész történetnek. Felgyorsít mindnet. És a végső cselekmény. te jó és! Annyi titok szabadult fel , annyi kérdés... Huh , nagyon kell az a második rész!  A francba!
     Dez-t az első sortól meg lehet szeretni , én kifejezett kedvencemnek tartom most már. A talpraesetsége , a pofázása , a merészsége , és úgy mindenben. Szerintem nagyon jól volt kialakítva. És annyira kislánynak tünt egyszer-egyszer. És a kis maszkja mögött , igazán egy nagyon is érző lény lakozik. :) Kale. Juj! Rá lehet mondani minden , pl. sexy , irtó sexy ,  ami a szívén az a száján és most szó szerint kell érteni, ami nagyon különlegessé tett , kicsit kisfiús , de egyben ott volt benne az a veszélyes pasas, kicsit félénk és hamar felkapta a vizet, nagyon -de nagyon 'területvédő'. De mindent félre téve , Kale-re szerintem a legjobb szó IRTÓ ÉDIIIII ÉS RETTENTŐEN ARANYOS! :) Igen, szerintem így egyszerűbb jelemezni. :D
     Csak annak ajánlom , aki több órára le tud ülni (10 óra minimum) és olvasni , mert én alig bírtam leteni , már záródott lefele a szemem , már a betűket is kevertem fáratságomban , de egyszerűen a kezembe ragadt. Nem volt erőm letenni. Minden oldalon egy izgalmasabb cselekmény , minden oldalon felnevettem egy bizarr és vicces helyzeten , minden sor lenyűgözött és minden szavát faltam , nyeltem. Mintha az egész az életerőmet adná. Általában , mások mondták , olvasás közben van egy olyan pókerarcom. Ritkán elmosolyodom vigyorgok mint a vadalma és valamikor felkuncogok. Ezt az egész sztorit totál boldogan és rettentően idegesitően hangosan nevetve olvastam , egyes helyen felvettem a pókerarcot ,de nem ment sokáig. Egyszerűen ez , nem egy könnyed olvasmány... Ez egy izgaom bomba. Isteni! :) És nagyon kell a kövi rész... Hogy az már fáááj!
Kedvenc szereplő: Kale könyvesálompasim... , Deznee
Nem kedvelt szereplők: Alex , nagyon az agyamra ment az ipse , Dez apja , ő egy akkora p*cs
Kedvenc rész:  Az első csók. :) Ezt mindig szeretem és folyton elfog a borzongás , jó értelemben, de ez... Inkább sírtam a nevetéstől... :'D 
Nem kedvelt rész:  Dez majdnem félrelépése Alex-el.
 A könyv teljesítése 5 csillagból :
       
 Határozotten ez egy Kedvenc könyv. :)
  Idézetfalatkák:
1. " – Neki miért ilyen a haja?
A lány, aki sejtésem szerint úgy húszas évei végén járhatott, megfordult, és középső ujjával bemutatott nekünk.
Kale karjára csaptam, és odasúgtam neki.
– Ezt rasztának hívják. Egyfajta hajviselet.
– Elég fura szaga van – felelte Kale ugyanolyan hangosan."
 2. "– Te jó ember vagy.
– És te is – suttogtam, majd a pillanat hatása alatt a lehető legkönnyebb csókot leheltem az arcára.
Kale kiegyenesedett, szeme kikerekedett, és az ujja hegyével megérintette az arcát.
– Ez meg mi volt?
Elpirultam.
– Egy csók.
– Ilyen érzés csókot kapni?
– Hát, tulajdonképpen igen. De rengeteg különböző létezik…
– Mutasd meg!
– Mit mutassak meg?
– Mutass meg néhány másmilyen csókot!
– Azt kéred, hogy csókoljalak meg?
Bólintott, kezét az ágyra fektette.
– Ez nem helyes?
– Én… – Nem tudtam, mit válaszoljak. Képzeljétek csak: én, amint teljesen megkukulok! Ez kábé olyan, mintha a pokol tüze hirtelen gleccserré változna."
3. "Az emberiességükért cserébe a szabadság látszatát kapták."
4."-(…) Azt hiszem , szeretlek."
 5.   "Kitér a hitéből, ha egy idegent talál a házban. Sőt, lehet, hogy áttér egy másik hitre."
Lunea. :)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése