Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. május 24., szombat

A titán átka (Percy Jackson és az Olimposziak 3.)

Fülszöveg:
Amikor Percy Jackson megkapja Grover segélyhívását, készülődni kezd a harcra. Jól tudja, szüksége lesz erős szövetségeseire Annabeth-re, Tháliá-ra, a félistenekre; valamint hűséges bronzkardjára, Árapályra is... és egy fuvarra a mamájától. a félistene Grover megmentésére sietnek, aki - mint később kiderül - fontos felfedezést tett: két félistenre bukkant, kiknek származása egyenlőre még ismeretlen, de igen nagy erővel rendelkeznek... De ez még nem minden. A Ttián úr, Kronosz, felállítja nekik eddigi legfondorlatosabb csapdáját, és a hősök majdnem belesétálnak. A sorozat mulattató, és izgalmas harmadik kalandjában Percynek a legveszélyesebb kihívással kell szembenéznie: a Titán Átkának hátborzongató próféciájával...

Véleményem:
A könyvet az osztálykirándulásunk előtti estén kezdtem. A buszon is olvastam belőle, de nem nagyon tudtam r figyelni, és itthon is nehezen tudtam belekapcsolódni a történetbe. De aztán mikor túlrágtam magam a felén, valahogyan egyre jobban beleéltem magam a történetbe, és szertefoszlottak azok az érzések, amik a könyv elején hatalmukba kerítettek. Nem bírtam letenni. Csak olvastam, és olvastam. Végül már az utolsó oldalakon jártam, amikor magammal vittem a suliba, és ott pár perc alatt kiolvastam. És szétuntam magam a lyukasórákon. De ez már egy másik történet...
 Mint a fülszövegben is olvashatjuk, Grover két félvérre bukkan a Westover Hills katonaiskolában. Bianca és Nico di Angelo-t magukkal viszik a Félvértáborba, de hirtelen megjelennek a Vadászok, Artemisz istennő ,,gyermekei", akik halhatatlanságot kapnak,
 fogadalmuk letétele után. Bianca csatlakozik is hozzájuk Nico nagy elkeseredésére.
És akkor ott van az Orákulum újabb jóslata, Annabeth eltűnése, Riska a tehénkígyó, és Artemisz istennő eltűnése, akit a csapatnak meg kell mentenie.
 Thália, Zeusz lánya

Fordulatos, izgalmas és vicces, de még megható is. Például Árnyék Zoé halálát meg is sirattam. Egyszerűen nem akartam abbahagyni a könyvet. Már várom, hogy a folytatását olvashassam.
A filmváltozat pedig 2015-ben lesz a mozikban.

Annabeth, Athéné lánya
Legmeghatóbb jelenet: Árnyék Zoé halála
Legkeményebb jelenetek: Mikor Atlasz terhét kell viselnie Annabethnek, Artemisznek, és Percynek

A könyvre ÖT csillagot adok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése