Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. május 11., vasárnap

Julie Kagawa: The Iron Queen ( Vastündérek 3.)


 Fülszöveg: (Angolul van, a magyar megjelenésre még várni kell)
My name is Meghan Chase.
I thought it was over. That my time with the fey, the impossible choices I had to make, the sacrifices of those I loved, was behind me. But a storm is approaching, an army of Iron fey that will drag me back, kicking and screaming. Drag me away from the banished prince who's sworn to stand by my side. Drag me into the core of conflict so powerful, I'm not sure anyone can survive it.
This time, there will be no turning back.
Véleményem:
  Már tűkön ülve vártam a folytatást, reménykedtem benne, hogy magyarul is meg fog jelenni... Valamikor. Nemrég olvastam, hogy az év második felére tervezik. De, hogy abból mi lesz. Nem bírtam kivárni így angolul fellapoztam. :)  Igazából rettegtem a könyvtől. Féltem a szóhasználattól, hogy vajon milyen nehéz is lesz... Nagyot tévedtem! Eddigi angolul olvasott regényeim közül ennek volt a legjobb szóhasználata, nem komplikált érthetetlen szavakkal, hanem könnyű érthető. :) Ezért, akinek van egy kis angoltudása, könnyen neki is kezdhet, nem kell annyit várnia a magyar megjelenésre. Első kezdésnek ez a könyv nagyon jó. :)
  A történet pontosan ott folytatódik ahol abba maradt... Talán pár óra különbséggel. De gondolom, aki olvasta az előző rész az nagyon várja ezt a rész, hogy hogy fog tovább haladni... Meg kell mondjam, hogy biztos nem az lesz a következő lépés amit mi gondolunk! Erre fogadni mernék! :D   Az egész történetben fontos szerepet fognak játszani a Vaskirály-beli szereplők és helyszínek... Úgyhogy ajánlatos feleleveníteni a könyv kezdése előtt. :) Én épp év elején lapoztam fel az első részt kínomban, de a másodikig nem jutottam, mert ha már ez a kezembe akadt, bolond leszek nem nekiesni. :D   A könyv már az elején érdekesen indul, már az elején tűkön ülsz és mikor már a tetőponton van az adrenalinszinted, puff, váratlan dolgok, majd azt veszed észre nem bírod letenni, mert fogalmad sincs mi lesz a következő lépés...   Mindenképp talán eddig ez a legjobb könyv mind közül... Eddig. :) Sokan mondják, hogy az első a legjobb (ide tartozom én), valakik a másodikra szavaznak...    Kijelenthetem, ez még annál is jobb. Kezdjük azzal, hogy ebben több a harc, sokkal több helyszín, rengeteg szereplő, érdekes helyzetek, vicces beszólások (Puck :)), dráma és Meghan sokat változott pozitív irányban. :) Nah, meg a várva várt szerelmi szál... Persze, hogy van szerelmi szál, még milyen. :D De sok fordulat, meglepetés vár az olvasóra...
   Talán eddig ez volt az egyetlen könyv ami telis tele volt váratlan jelenetekkel. Olyanok is történtek amelyekre álmomban sem gondolhattam volna. Igazából még abban is kételkedtem, hogy a jó az jó és a rossz az rossz. Sok szereplő helyet cserél, akiről valamit hittél... Soha se bízz benne! Mindenki helyet cserél a történetben, a rosszak kerülnek a jók helyére és fordítva. Sokszor még én magam is meglepődtem, hogy ez most komolya... És igen! Tényleg komoly. :)
  Sok ügy végre lezáródik. Sok mindenre fény derül, végre sok mindenre rájövünk, amit talán sejtettünk. És olyan cselekedetekre sarkalnak a szereplők, hogy tátott szájjal maradsz... Mind megváltozott egy kicsit, fejlődtek, nőttek. :)    
   Kezdjük Meghannal. Régen ki nem állhattam, annyira kényes, bizonytalan, gyenge egy szereplőnek találtam, és talán ő rontott sokat az első részen, a második részben már látszott rajta a fejlődés, végre érezted, hogy kezd felnőni. Ebben a részben végre kijelenthetem, hogy végre épeszű volt! Felnőtt. :) Már nem idegesített, egy kicsit sem, sőt még meg is szerettem. Végre mondhatom, hogy bátor, erős, magabiztos és bármire képes a célja elérésében. Bármire...
   Ash... Te jó ég! Még mindég imádom. :) Most mégis egy kicsi másmilyen volt... Valahogy változott a történet során, egy halván nyit... vagy csak fura volt, mert mindvégig jelen volt? O.o Meglehet. :) És meg kell mondjam, hogy az utolsó oldal kellemes meglepetés lesz... :)

  Puck! Eddig nem nagyon szerettem meg, á-á. Valahogy csak egy szereplőnek érzékeltem, aki valahogy nem illet  a képbe, az az idegesítő harmadik személy... De végre megkedveltem. :) Talán egy pöppet  team Puck csapatba is átléptem. :) Ebben a részben igazi macsó lesz a srác. :) És csak, hogy felkeltsem az érdeklődést iránta megsúgomhogy van egy olyan jelenete, ahol felső nélkül van. :))
  Julie Kagawa ismét megcsinálta! Ismét egy csodálatos világba kalauzolt bennünket, sok mindenen átvitt bennünket. Csodákat éltünk meg, sok mindent érezhettünk, sok minden történt, szemtanujji lehettünk királyságok alakulásának... Talán még többnek. :)
 A könyv legvégén értettem csak meg a negyedik rész jelentőségét, miértjét. Hogy miért pont úgy íródott. :) Azt kell mondjam, hogy team Ash-ok nagyon várjátok, mert az egész könyv egy álom lesz! :D
Kedvenc rész: Az utolsó harc. :)
Nem kedvelt részek: SPOILER!!  Miért kellet különválniuk? O.o  SPOILER VÉGE!
Kedvenc szereplők: Ash, Puck, Meghan, Kacor, Masina.
Nem kedvelt szereplők: Nem nagyon volt ilyen...
Nála a könyv 5 csillagot ért el. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése