Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. április 5., szombat

Lauren Kate - Fallen (Fallen 1.)

                                                    Fülszöveg:
 Éjfél körül végre formát nyert a lány szeme. Macskaszerű, félig leszánt, félig pedig kérdő tekintet – bajt sugallt. Igen, pontosan olyanra sikeredett a szeme, amilyennek lennie kellett. A külső szemzug a finom, elegáns szemöldök felé emelkedik, egész közel a sötét hajzuhataghoz. A fiú kinyújtott karral maga elé tartotta a papírt, s megszemlélte. Nehéz volt így dolgoznia, a lány távollétében, de persze soha nem tudott rajzolni, ha jelen volt. Mióta a lány megérkezett Londonból – nem, mióta a fiú először meglátta –, gondosan ügyelnie kellett arra, hogy távol tartsa magától.
A lány immár naponta próbálkozott közelebb kerülni hozzá, és minden nap nehezebb volt, mint az előző. Ezért távozott a fiú reggelente – Indiába, Amerikába, nem tudta, és nem is érdekelte hová. Akárhol is kötött ki, mindenütt könnyebb volt, mint itt. Ismét a rajz fülé hajolt és felsóhajtott, miközben szenes hüvelykujjával tökéletesre satírozta a lány alsó ajkát. Az élettelen papír, ez a kegyetlen utánzat az egyetlen lehetősége, hogy magával vigye a lányt.Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban.

A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézetben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára.         A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet
Vélemény :
  Bevallom őszintén, én csalódtam ebben a könyvben. Már régóta kinéztem, hogy milyen szép a borítója, és a történet is fölcsigázott. Aztán a Molyon megvettem @Anikho-tól. Itthon is tologattam egy kicsit, nem volt kedvem hozzáfogni. Aztán végül már nem maradt semmi, amit olvashatnék, ezért belekezdtem.
Az eleje egész izgalmas ,volt amit hámozni a történetet, ezért érdekelt a folytatás. Utána kezdett unalmas lenni és vontatott. Nagyon nem történt benne semmi. És egy kicsit nyálas is volt... És utána  meg már alig vártam, hogy végre befejezzem, mert nagyon untam, és ahogy már említettem nyálas volt, és nem történt benne nagyon semmi érdekes.
Egyetlen megható pillanata volt. Amikor szegény Penn-t megölte az a gonosz Miss Sophia, akiről egész végig azt hittem, hogy nagyon kedves nőszemély. De aztán kiderült, hogy nem.
Lehet, hogy most nagyon rövidke lett ez az értékelés, de nagyon nem tudok róla még mit mondani. Mindenesetre meg fogom fontolni, hogy elolvasom e a következő részét.
   Csak három csillagot adnék rá:

És azt hallottam, hogy a filmhez már megvan pár szereplő. Megtalálták a Luce-t, Daniel-t, és Cam-et játszó színészeket. Kíváncsi leszek rá, mert a filmet Budapesten fogják forgatni, ugyanis a rendezőnek nagyon tetszik a város gótikus építészete.
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése