Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. április 17., csütörtök

Liebster Awards (Lala)

Sziasztok! Hogy is mondjam. Meglepődtem, amikor a molyon megláttam, hogy a díjazottak között vagyok. Nagyon megörültem neki! , hiszen ÉN is kaptam díjat. :) Most annyira boldog vagyok! :D A díjat Mrs_Gombóc_Artúrtól kaptam. Ez szerintem egy jó visszajelzés, hogy a blogot jól vezetjük (legalábbis remélem). :D
És most bővítenem kell ezt a bejegyzést, mert időközben az én drága Luneám nekem is idepasszolta a díjat, tehát így már kaptam kettőt is! *ugrál örömében*
Szabályok: - Tedd ki, hogy kitől van a díj! - Írj magadról 11 dolgot! - Válaszolj 11 kérdésre! - Küldd tovább 11 embernek!

Akkor, most írok is magamról 11 dolgot:
1.Az olvasás már nem hobbim, hanem szenvedélyem.
2.Nagyon rendetlen vagyok, de ha a könyvespolcomról van szó, elmúlik ez a tulajdonságom.
3.A Harry Potter a kedvenc sorozatom. Hahahahaha! Avada Kedavra! :)
4.A fekete, a vörös, és a méregzöld a kedvenc színem.
5.Utálom az osztálytársaimat.
6.Könyveket írok. És mily meglepő, még egyiket sem sikerült befejeznem... :) Majd egyszer!
7.Álmaim történelmi kora a 19. század Londonja. (Ugye @Lunea? :))
8.Szeretem az antik dolgokat. Sőt, nagyon szeretem őket!
9.Szeretem a 70-80-as évek ruháit.
10.A legjobb barátnőmet Csengének hívják, és ő a leghumorosabb, legkedvesebb, legtartásosabb lány a világon! :)
11.Életem hercege több ezer kilométerre lakik tőlem. :(

Válaszok Mrs_Gombóc_Artúr 11 kérdésére:
1.Ha bármelyik nyelven beszélhetnél, melyik lenne az?
Norvég <3
2. Hol élnél a világon legszívesebben? (csak egy!)
Hmmm...ez nehéz kérdés.... Londonban (ez egy eshetőség a sok közül), mert akkor özel lennék a 9 és háromnegyedik vágányhoz, és a Mágiaügyi Minisztériumhoz.
3. Milyen NEM háziállatot tartanál?
 Görényt.
4. Melyik íróval találkoznál a legszívesebben?
J.K.Rowlinggal. Ez az egyik legnagyobb álmom!
5. Kinek a bőrébe bújnál 2 óra erejéig?
 A barátnőm, Csenge bőrébe. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ő hogyan is látja a világot. De ipróbálnám még Luneával és Hermione Grangerrel is.
6. Milyen állat lennél egy napig, úgy hogy senki se tudja, hogy te vagy az?
Ez egyértelmű. Sárkány. :)
7. Melyik filmben/sorozatban élnél legszívesebben?
Ez most ugye vicc? Hát persze, hogy a Harry Potterben!
8. Ha írhatnál egy könyvet, és ki is adnák, milyen stílusú lenne?
Disztópia vagy fantasy.
9. Gyerekeid (egy fiú és egy lány) neve?
A fiú: Áron. A lány: Johanna (vagy Ella/Sára) Persze majd ha csak lesznek. Most még túlságosan is fiatal vagyok hozzá.
10. Hogy néz ki az ideális szobád?
Az ideális szobám tele van antik tárgyakkal, és nem egy mai modern házban található. Hanem egy viktoriánus kori kastélyban!
11. És végül ha 10 percig együtt volnánk bezárva egy liftbe, mit mondanál, tennél? :)
 Megölelnélek, és azt mondanám: Köszönöm a díjacskát! :)))

Kérdéseim:
1.Ha egy szóval jellemezned kéne magad, mi lenne az? 2.Mióta írsz blogot? 3.Sportolsz valamit?
4.Ha itt lenne most egy időgép, melyik korba mennél vissza legszívesebben?
5.Hogy képzeled el magad 10 év múlva?
6.Szerinted hol leszel 30 év múlva?
7.Ha lenne egy sárkányod, mi lenne a neve?
8.Mondd el, hogy néz ki az álomházad!
9. Rémkastély, vagy kalózhajó?
10.Ha a pénz nem lenne lényeg, bejárnád az egész világot? Miért?
11.Ha lenne egy fiú és egy lány gyereked, milyen FANTÁZIANEVET adnál nekik?

Válaszok Lunea kérdéseire:
1. Miért szeretsz olvasni?
Mert kikapcsol, és egy teljesen másik világba röpít el. (Néha amúgy tényleg varázslónak hiszem magam, de persze az is vagyok, úgyhogy nem tudom ezt minek írtam le.)
2. Fehér vagy barna csoki?
Fehéééééééééééér!
3. Szoktál éjjel álmodni? Ritkán vagy mindig vagy esetleg soha?
Szoktam. Mostanában például minden este álmodom.
4. Hiszel a természetfelettiben? (pl. tündér, vámpír , vérvalami... stb)
Ez kérdés? Hiszek, hiszek, hiszek a tündérekben! Hiszek, hiszek, hiszek a tündérekben!
 5. Egy könyveb mi nyűgöz le leginkább?
Az, hogy egyedi, és nem tömegcikk. Persze ezt nem lehet mindegyikre elmondani. Meg azt is szeretem bennük, ha minél fantáziadúsabb helyekre röptet el.
 6. Mi vesz rá arra , hogy elolvass egy adott könyvet?
Egyszerűen érdekel. :)
 7. Szoktál könyvtárakba járni?  Milyen gyakran?
Huhh, hát mostanában nagyon ritkán, mert otthon van elég könyv, és kölcsönbe is szoktam kapni.
8. Mennyit molyolsz egy nap? :) Vagyis mennyi időt használod naponta a Moly.hu-t?
Huppsz, mostanában túllőttem egy kicsit a határon. :)
9. Napi/ heti hány órát szoktál átlagban olvasni?
Ez attól függ. 2-3? Asszem.
10. Mikor szeretsz a legjobban olvasni?
Este, délután, de délelőtt is.
11. Szerinted hasznos a Liebster Award díj? :D
Egy nkicsit. Mert így visszajeleznek, hogy nem is vagyok olyan rossz. :)


És végül az én díjazottjaim:
worsi, Mrs_Gombóc_Artúr, H_Anita, anikho, Veroney, dottya, Littlewood, lollippi, yeeeyha és végül, de nem utolsó sorban Lunea_Charlotte! Sajnálom, én csak 10 embernek tudtam kiosztani a díjat. :)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! :)
    És végre valaki, aki megölelne! Erre vártam. :D

    VálaszTörlés